ZAUVIJEK NJEGOVI!

Možda se pitate koliko puta će vam Gospodin oprostiti vršenje istog grijeha iznova i iznova. Budite mirni, njegovo nevjerojatno oproštenje je neograničeno. Kad god sagriješite, možete otići k Isusu i naći izbavljenje. Međutim, Gospodnje oproštenje nije besmisleno ili slijepo. Budite uvjereni, naš nebeski Otac nam oprašta, ali u određenoj točki nas kažnjava da ne bismo više nastavili griješiti.

Kad je moje četvero djece odrastalo, morao sam ih kazniti kad su nešto pogrešno učinili. Pozvao bih ih u svoju sobu i kaznio ih, a oni bi briznuli u plač vičući: "Ne, tata! Žao mi je. Molim te, oprosti mi!"

Oprostio sam im, ali to me nije zaustavilo da ih ne kaznim. Znao sam da ako to ne učinim, to će za njih biti beznačajno, prije šala nego sredstvo stege. Isto tako, Božji zakon uvijek je tu da nas podsjeća na njegovu svetost, podsjećajući nas na njegove putove – i da misli što kaže!

Želim vas ostaviti s riječju nade. Ako ste upravo sada u dubinama zbog svoga grijeha, ohrabrite se. On vas kažnjava zbog svoje nježne ljubavi. On želi da znate što to znači bojati ga se!

Što, točno, znači bojati se Gospodina? To znači biti u stanju reći: "Znam da me moj Otac ljubi. Siguran sam, zauvijek njegov, i znam da me nikada neće napustiti. On osjeća moju bol kad god se borim i strpljiv je sa mnom dok vojujem protiv grijeha. Uvijek je spreman oprostiti mi kad god ga prizovem, ali isto tako znam kako mi neće dopustiti da i dalje budem neposlušan njegovoj Riječi. Moj nebeski Otac neće me poštedjeti – jer me duboko ljubi."

To je to što to znači. Bog želi da prihvatimo njegovo opraštanje tako da bismo ga se bojali. "Al' u tebe je praštanje, da bi te se bojali" (Ps 130,4). Jednom kad se bojimo Gospodina, željet ćemo više nego da mu budemo samo poslušni. Željet ćemo mu ugađati, staviti smiješak na njegovo lice. To je blagoslovljen rezultat svetoga straha Božjeg.