POSTOJI LI IKAKVA NADA?

David je u očaju vapio: "Gospodine, čuj glas moj! Neka pazi uho tvoje na glas moga vapaja" (Ps 130,2). Ovo mi zvuči poput molbe umirućeg čovjeka. David očito nije samo izgovarao "misaone molitve". Bio je ničice na tlu – slomljen, skršen, zazivajući Boga iz dubine svoga srca.

Znao je da njegova duša treba olakšanje te se okrenuo samom Bogu da nađe to olakšanje. Zaključio je: "U takvom sam užasnom stanju da mi jedino Gospodin sad može pomoći. Ne mogu se oslanjati na savjetnike, prijatelje, čak ni na obitelj. Moja jedina nada je u molitvi. I tako, vapit ću dan i noć dok Bog ne čuje moju molbu!"

Mnogi kršćanski brakovi očajnički trebaju izbavljenje kakvo je David tražio. Širom zemlje vidim bračne parove kako tonu u tamne jame očaja. Supružnici tvrde da vole jedan drugoga, ali u svojoj komunikaciji čak se ne ponašaju ni civilizirano. Više ljubaznosti pokazuju prema strancima nego jedan prema drugom. S vremenom, njihov dom postaje ledena zloba. Oni ne znaju, ali slobodno padaju u uništenje; njihov odnos brzo juri izvan kontrole. Možda je vaš brak pao tako nismo da niže ne može. Oboje ste udarili o dno i svakoga se jutra budite pitajući se postoji li više ikakva nada.

Ljubljeni, morate se probuditi i vidjeti svoje stanje. Pali ste u crnu rupu, punu bezbožnih stavova i to stanje jednostavno neće nestati samo od sebe. Ako ne poduzmete korake, postajat će sve gore dok jedan od vas konačno ne uništi brak.

Probudite se sad na glas Duha Svetoga! U vašem braku je grijeh i to grijeh koji ste oboje počinili. Morate se pozabaviti s njim ili ćete zauvijek ostati na dnu mračnog bunara.

Dakle, kome odnosite svoj jad? Iznosite li ga svojem najbolje prijatelju? Ako je tako, ne gradite li slučaj protiv svoga supružnika? Ako se nalazite sa savjetnikom, tražite li zapravo opravdanje da sve to završite?

Molim vas, nemojte pogrešno tumačiti moje opaske; vjerujem u bračno savjetovalište. Ali ako ozbiljno želite doći do izvora problema, samo je jedno mjesto kamo da odete. Ne morate gledati dalje od svoga vlastitog srca. Grijeh je ravno u vama i, poput Davida, morate vapiti Gospodinu za milosrđe.