BOGOM DANI SNOVI by Gary Wilkerson

Postanak 37,5 nam kaže: "Josip usni san ..." Bog je Josipu govorio izravno u snovima i on se nije povlačio; dopustio je da snovi zapale iskru pobožne ambicije u njegovu srcu. Riječ san pojavljuje se u Bibliji 113 puta, a preko 30 puta u odlomcima u koje je uključen Josip.

Postanak 37,5 nastavlja: "… i kaza ga svojoj braći, a oni ga zbog toga još više zamrze." Mnogi od nas stide se snova koje Bog stavi u naše srce. Taj stid djelomično dolazi od straha od mišljenja drugih. Ali dok ne izgovorimo našu Bogom danu ambiciju, ona se neće ostvariti. Dajući glas našem snu, to je sam po sebi korak vjere.

Godinama je moj san bio da vodim živo tijelo poput crkve The Springs, ali kad sam izgovorio taj san, u očima ljudi mogao sam vidjeti sumnju. Bilo bi mi lako valjati se u njihovoj sumnji, jer na kraju krajeva, ranije sam bio pastor samo malih crkava. Ali, hvala Bogu, njegov Duh me ohrabrio da nastavim govoriti "da" snu koji je on stavio u mene – i pouzdavati se u njega da će ga ostvariti.

Ništa nije lakše kao predati se nemarnosti da se uništi Bogom dani san. Josip se mogao predati grijehu kad ga je Potifarova žena pokušala zavesti. Ali kad živite za Boga, učinit ćete sve kako biste izbjegli da ga ožalostite. Josipovo poštenje razbjesnilo je Potifarovu ženu, ali kad ju je odbio, govorio je u korist pravednosti. "Kako bih ja mogao učiniti tako veliku opačinu i sagriješiti protiv Boga" (Post 39,9).

Vrijeme je da uzmete san koji vam je Bog odavno dao. Možda ste zaglavili u nekoj rupi, ali ono što vidite kao dugačku kušnju, možda Bog održava teren za vašu časnu službu njemu. Bojite li se sna? Tražite Boga da vaš strah zamijeni vjerom. Dolazite li iz nefunkcionalne pozadine? Uzdajte se u njega da će vas voditi usprkos dugotrajnim ožiljcima. Bojite li se da ste predugo griješili? Sjetite se njegova obećanja da će ići za svakom ovcom koja je odlutala.

Bog u život vjere prima svakog grešnika i on će izbaviti svakog slugu koji se pouzdaje u njega iz svake jame u koju je upao. Neka ništa ne sprečava velik i visok poziv u koji vas Gospodin poziva. On vas želi postaviti na uspješan put koji donosi slavu njegovu imenu.