TVOJA PROŠLOST NEMA BUDUĆNOSTI by Claude Houde

Božja veličina je beskrajna, beskonačna, neizmjerna, bezgranična. Svako svitanje pojavljuje se s njegovim obećanjima, njegovom silom i njegovim opraštanjem. Svako novo jutro najavljuje ljepotu potencijama i novih početaka, ispunjeno riječima života i uskrsnuća i "hajdemo zajedno započeti iznova", pozivajući nas da mu dopustimo napisati njegovu viziju i plan nade na pločama našega srca.

Naš Bog milosrđa kaže vama i meni: "Ja ću te izvući iz živog pijeska fatalizma i rezignacije u koji opasno toneš. Ja ću ti dati svjež vidik i pouzdanje koje ćeš iskusiti, živjeti i okusiti. Iz obilja tvoga uskrslog srca, tvoja će usta započeti ponovno govoriti (vidi Lk 6,45). Ja ću ti dati objavu koju ćeš jednostavno i radosno dijeliti i ona će mijenjati ljude oko tebe. Na tvoje srce želim ispisati moj plan: sudbinu za tvoju budućnost, tvoju djecu, tvoj brak, tvoj studij ili karijeru i nadnaravni razvoj tvoje osobne žetve u meni."

Bog nam nadalje kaže: "Ja imam viziju da u tebe udahnem spoznaju i razumijevanje mnogih dobrih djela koja sam pripremio za tebe u svakom području tvoga života. Bit će ratovi i bitke, s kašnjenjima i brdima koja će se činiti nesavladivima, ali moji sinovi i moje kćeri živjet će po vjeri! Ako obećanje kasni, uzdaj se s vjerom za to obećanje tijekom vremena čekanja. Moj će narod živjeti od vjere."

Dragi prijatelju, gdje god si u svijetu i kakvo god je tvoje iskustvo ili priča, ova poruka je za tebe: tvoja prošlost nema budućnost! "Ne spominjite se onog što se zbilo, nit mislite na ono što je prošlo. Evo, činim nešto novo; već nastaje. Zar ne opažate?" (Iz 43, 18-19).


__________
Claude Houde, vodeći pastor Eglise Nouvelle Vie (crkve Novi život) u Montrealu, Kanada, čest je govornik na konferencijama za crkveno vodstvo Expect koje održava World Challenge širom svijeta. Pod njegovim vodstvom crkva Novi život narasla je sa šačice ljudi na više od 3500 ljudi u dijelu Kanade sa svega nekoliko uspješnih protestantskih crkava.