IZVOR SNAGE by Carter Conlon

Na trenutak se sjetite svih koji vam se danas suprotstavljaju unatoč vašem nasljedstvu u Kristu. To mogu biti riječi koje su bile izgovorene nad vašim životom kad ste bili mladi: "Glup si! Nikada ništa nećeš postići. Odlazim jer nisi vrijedan da ostanem." Što god je bilo rečeno ili kakva je priroda suprotstavljanja s kojom se trenutačno suočavate, nikako ne zaboravite kako je sve to samo pokušaj da vas se zaustavi na granici ovoga nevjerojatnog Kristovog života.

Jošua je rekao narodu: "Ne bojte ih se; oni su zalogaj za nas" (vidi Br 14,9). Drugim riječima, suprotstavljanje će nas održati; ono će nas odgajati i hraniti. Svakako, to je suprotno onome kako tjelesan čovjek razmišlja. Mi držimo da je suprotstavljanje strašna stvar, veća od nas. Ono čini da se osjećamo poput crva – prijeteće i zastrašujuće. Dakle, kako nas točno ono hrani?

Sjećate li se kad je Isus služio u Samariji, dok su učenici otišli po hranu za njega? Vratili su se k njemu i poticali ga da jede, ali je on odgovorio: "Ja imam za jelo hranu za koju vi ne znate" (Iv 4,32). Zapravo je rekao: "Ja imam izvor snage, kojega vi još niste svjesni. Još ga niste okusili; ne znate što je on ili kako vas može hraniti." Učenici su se zatim okrenuli jedan k drugome i pitali: "Dobro, tko mu je onda donio nešto za jelo?" Ali Isus je objasnio: "Moja se hrana sastoji u tom da vršim volju onoga koji me poslao i dovršim njegovo djelo" (Iv 4,34). Drugim riječima: "Ovo je moja hrana; ovo je ono što hrani moj život – suočiti se sa svime što stoji u izravnom suprotstavljanju volji Božji te pobijediti to u sili Božjoj."

Zatim je nastavio: "Zar vi ne kažete: 'Još četiri mjeseca pa će doći žetva?' Evo, velim vam: podignite svoje oči te promotrite njive kako su dovoljno bijele za žetvu" (Iv 4,35). Ne znam koliko puta sam čuo kršćane kako kažu da dolazi žetva – veliki dan kad će mnogi doći Kristu. Ali ovdje Isus kaže svojim učenicima: "Čujte, podignite oči i vidite, žetva je već ovdje, spremna da se požanje!"

"Žetelac prima plaću i skuplja rod za život vječni, da se zajedno raduju sijač i žetelac" (Iv 4,36). Onaj tko odlazi u žetvu primit će plaću i ta plaća je ono što mu je potrebno te snaga Božja. Ona će biti dana onom tko kaže: "Gospodine, predajem ti uzde svoga života. Voljan sam činiti djelo Božje bez obzira na suprotstavljanje s kojim se moram suočiti, jer to je gdje ću naći svoju hranu."


__________
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001. godine. Kao snažan, suosjećajan vođa, čest je govornik na konferencijama za pastore i vođe koje održava World Challenge širom svijeta.