GLAS POBJEDONOSNOG KRISTA

Kad je Bog rekao: "Ja ću još jednom potresti ne samo zemlju nego i nebo" (Heb 12,26), u biti je rekao: "Ja sam potresao zemlju kod brda Sinaj. Ali kad progovorim u ove posljednje dane, moj glas potrest će i naravne i duhovne svjetove. Status quo će se potresti; ništa neće ostati kao što je. Sve što god se naziva vjerskim – sve što je od Krista i Crkve – potrest će se glasom kojim će moj Sin progovoriti s neba."

Bog je upozorio Izraela da će svi koji odbiju slušati njegova proroka morati dati račun: "A ne bude li tko poslušao mojih riječi što ih prorok bude govorio u moje ime, taj će odgovarati preda mnom" (Pnz 18,19). Rekao je: "Ići ću za svakom neposlušnošću – i bit ćete odgovorni za sve to."

Pismo otkriva da su oni koji su zanemarivali riječi proroka Božjih pali pod uništenje. Onemoćali su i ogorčili se, umirući bez ikakve radosti ili mira. "Pazite da ne odbijete onoga koji vam govori! Jer, ako nisu izbjegli kazni oni što su odbili da slušaju onoga koji im je htio govoriti na zemlji, kako ćemo izbjeći mi ako odbijemo da slušamo onoga koji nam govori s nebesa" (Heb 12,25).

Ljubljeni, niti ćemo mi izbjeći gnjev Božji – niti kao nacija, niti kao pojedinci. A upravo sada Isusov glas trese svaku naciju, od čega institucije, vođe i ekonomije drhte. On govori vjetru i elementima: "Pušite na zemlju." On govori oblacima: "Zadržite kišu!" On govori ekonomijama svijeta: "Sva pohlepa – budi osuđena!"

Bog isto tako zapovijeda: "Zatvori, potresite se! Vlade, potresite se! Financijski sustavi, potresite se! Vojne sile, potresite se! Sudovi i zakonodavna tijela, potresite se! Neka se sve na zemlji trese dok ne ostane nikakav temelj osim Gospodina."

Nije đavao taj koji sve trese. Čitav svijet trese se od glasa pobjedonosna Krista. Čovjek u slavi podigao se u sili na svome prijestolju i izgovorio riječ da se sve potrese.