ON NAM OTVARA OČI

Duh Sveti traži kako bi nam donio sve veću spoznaju da će nam Bog biti milosrdan čitavim putem kroz naše kušnje. "Zato, imajući ovu službu, jer smo postigli milosrđe, ne malaksavamo" (2 Kor 4,1).

Koja je to milosrdna služba koju smo primili od Duha Svetog? On nam otvara oči na nježnu Kristovu samilost i milosrđe prema nama. On u nas usađuje unutarnju spoznaju da je Gospodin na našoj strani, da je on za nas. I pokazuje nam koliko je Bog predan tome da nas sačuva od pada – koliku sućut osjeća prema nama bez obzira kroz što prolazimo, koliko suosjeća s našim slabostima.

Upravo sada možda se osjećate iskorištavani i nevoljeni. Đavao će vas navesti da povjerujete kako vas je Bog prepustio vašim vlastitim planovima – da zaslužujete trpjeti, da je za vas sve gotovo, da nema nade. Ljubljeni, to su laži iz pakla. Bog vas više od svega želi osloboditi vaše iskrivljene zamisli o njemu. On vas nježno ljubi i već je odredio vrijeme kad će izliti na vas svu svoju blagost i milosrđe.

Kad je bio svladan svojom situacijom, psalmist je žalosno vapio: "Srce mi se suši kao pokošena trava i kruh svoj zaboravljam jesti … Ne nalazim sna i uzdišem ko samotan vrabac na krovu. Svagda me grde dušmani moji … piće svoje miješam sa suzama … Moji su dani ko oduljena sjena" (Ps 102,5.8-10.12). Jecao je: "U strašnom sam stanju fizički, duševno i duhovno."

Međutim, bilo je to upravo vrijeme kad ga je Bog odlučio izbaviti i Gospodin se brzo pojavio s milosrđem, pomoći i utjehom. Psalmist je svjedočio: "Ustani, smiluj se Sionu: vrijeme je da mu se smiluješ – sada je čas" (Ps 102,14).

Bog je odredio vrijeme kako će izbaviti psalmista kad je bio na najnižoj točki i kad je mislio: "Sveden sam na ništa." Isto tako i danas, Bog je odredio vrijeme kad će nas izbaviti i poslati nam svoju potporu, a to obično dolazi u našem najgorem času kušnje. To je vrijeme kad se više ne borimo da bismo činili stvari po svome. Umjesto toga, priznajemo: "Gospodine, ja ne mogu ništa, sve je zbrka. Sve predajem tebi."