"TI ME POZNAJEŠ!"

Gospodin nas pita: "Vjeruješ li doista da ja točno vidim što upravo sad podnosiš?"
Dok čitate ovu poruku, možda prolazite kroz nešto što ga poziva da djeluje za vas. Sama priroda vašeg problema zahtijeva odgovor.
Vjerujete li da Bog radosno prati svaki vaš pokret kao što otac čini sa svojim malim djetetom? Vjerujete li da je na djelu kao vaš dobar, brižan Otac – spremajući svaku vašu suzu, slušajući svaki vaš uzdah, lebdeći nad vama?
To je točno kako ga Biblija opisuje: "Oči Jahvine gledaju pravedne, uši mu slušaju vapaje njihove … Pravednici zazivaju, i Jahve ih čuje, izbavlja ih iz svih tjeskoba" (Ps 34,16.18)
"Kako se otac smiluje dječici, tako se Jahve smiluje onima što ga se boje" (Ps 103,13).
Hebrejska riječ za smilovati ovdje znači "maziti, voljeti, biti suosjećajan". Pismo govori da Bog mazi u svojim rukama one koji ga se boje (vjeruju) mu. I on vam govori: "Znam sve tvoje misli, sve tvoje brige. Znam svaku bitku s kojom se moraš suočiti. I ja vodim brigu o svemu tome."
David je napisao čuveni odlomak na samu tu temu: "Jahve … poznaješ me, ti znaš kada sjednem i kada ustanem, izdaleka ti već misli moje poznaješ. Hodam li ili ležim, sve ti vidiš, znani su ti svi moji putovi. Riječ mi još nije na jezik došla, a ti, Jahve sve već znadeš" (Ps 139,1-4).
"Kako su mi, Bože, naumi tvoji nedokučivi, kako li je neprocjenjiv zbroj njihov. Da ih brojim? Više ih je nego pijeska" (Ps 139,17-18).
David kaže: "Bog zna sve o meni. On vidi svaki moj pokret, čak i moje misli. Kamo god se okrenem, on je tamo."