IZOBILAN ŽIVOT - Gary Wilkerson

"Zao glasnik zapada u zlo, a vjeran poslanik donosi zdravlje" (Izr 13,17).
Vjeran poslanik donosi što? Vjeran poslanik donosi zdravlje!
Kako netko donosi zdravlje? Donosi li zdravlje nezdrava osoba? Donosi li zdravlje drugima ranjeno srce ili netko tko se nije pozabavio svojim vlastitim stanjem srca? A što je s onim tko se bori s emocijama koje su izvan kontrole? Donosi li takva vrsta misionara zdravo evanđelje stranoj zemlji? Gradu kao što je onaj u kojem vi živite?
Kad kažemo: "Mi smo misionari …" moja želja je da smo zdravi misionari; da donosimo zdravlje; da smo vjerni poslanici.
Razmotrimo čemu moramo biti vjerni. Da, nošenju evanđelja svijetu oko sebe i, da, pomaganju onima koji su u potrebi. Ali prva stvar je da moramo biti vjerni nad stanjem svojega vlastitog srca. Moramo doći do toga da imamo snažno i zdravo srce pred Gospodinom.
Ne čezneš li za tim, moj prijatelju? Ne čezneš li da budeš iscijeljen, svet, zdrav, i da imaš snažno duhovno stanje zadovoljstva u sebi? Ne želiš li se probuditi ujutro i imati život, i radost, i mir, i izobilje koje je Isus obećao?
On je rekao: "Ja sam došao da vam dam život, osrednji život, tako da možete živjeti jadnim životom, povrijeđenim životom … ljuti … uznemireni." Čekajte! Je li to Isus rekao? Ili je rekao: "Došao sam da imaju život i da ga imaju u izobilju" (Iv 10,10).
Izobilan život! Zdrav! Cjelovit! Jak! Snažan! Neustrašiv! Trebali bismo težiti da postanemo kršćani koji prepoznaju da ova sila izlazi iz srca koje je ozdravljeno i popravljeno u Njemu – i to jedino u Njemu.