ČEKANJE NA VODSTVO

Šaul je dao Bogu krajnji rok! Nije on to izjavio, ali u svom je srcu zaključio da ako ne dođe riječ odozgo do određenog vremena, on će učiniti što je potrebno da bi spasio situaciju.
"(Šaul) pričeka sedam dana kako mu je odredio Samuel; ali kad Samuel nije došao u Gilgal, narod se stade razilaziti od Šaula. Tada reče Šaul: 'Donesite mi žrtvu paljenicu i žrtve pričesnice!' I prinese žrtvu paljenicu" (1 Sam 13,8-9).
Nestrpljiv, Šaul je pohitao, grešno djelujući kao svećenik prinoseći žrtvu. Malo je on znao da je Samuel već iza ugla. Kad je ovaj prorok stigao, osjetio je miris žrtve koju je Šaul prinio te se naljutio na kraljevu grešnu nestrpljivost.
Uvjeren sam da je Samuel zakasnio jer mu je Bog jasno i točno rekao kad da stigne. Vidite, ovo je bio ispit kako bi se vidjelo hoće li Šaul vjerovati da se može uzdati u Boga.
Sve to orkestrirao je Bog jer je želio dati Šaulu svjedočanstvo da se ponizno može osloniti na njega u svemu, posebno u mračnim krizama. Ali Šaul je pao na ispitu. Gledao je na stanje koje se pogoršavalo i zaključio da se nešto mora učiniti.
Možete li zamisliti sebe u Šaulovoj situaciji? Čujem ga kako sam sebi govori: "Ne mogu više podnijeti ovu neodlučnost. Bog me poslao da obavim njegovo djelo i voljan sam umrijeti za njegovu stvar. Ali zar baš moram sjediti ovdje ne čineći ništa? Ako ništa ne učinim, sve će odletjeti izvan kontrole." Šaul je osjetio snažnu potrebu da odmah djeluje u toj situaciji. I konačno ga je njegova nestrpljivost svladala.
To je gdje često padamo u našem hodu s Gospodinom. U određena vremena nismo čekali na vodstvo te smo uzeli stvari u svoje vlastite ruke jer nam se nije svidjelo da se osjećamo nesigurno i uznemireno. Ali Gospodin traži potpunu ovisnost. To znači potpuno se osloniti na njega da će učiniti za nas pravu stvar na pravi način. A to znači strpljivo čekati na njega bez tjeskobe, u duhu počinka.