BOG UŽIVA U SVOJOJ DJECI

Evo snažnog oružja za svakoga Isusovog sljedbenika: Vapite! Vapite svim svojim srcem kao David (vidi Ps 34,7). Pođite Gospodinu i priznajte svoj grijeh pozivajući se na njegovu dobrotu, govoreći: "Gospodine, znam da me ljubiš i da si spreman oprostiti mi. Kajem se pred tobom upravo sada."
Istoga trenutka kad priznate, čisti ste pred Bogom. Isprazno je misliti da za svoj grijeh možete nešto platiti. Bog vas toliko ljubi da je dao svoga Sina Isusa koji je već sve platio. Vaš milosrdan, dobar odvjetnik žudi da vam pomogne i izbavi vas: "Dječice moja, ovo vam pišem da ne počinite grijeha. Ali ako tko i počini grijeh, imamo zagovornika kod Oca: Isusa Krista, pravednika" (1 Iv 2,1).
Išao sam uz svoju unuku Tiffany dok je hodala niskim betonskim zidićem. Držao sam je odostraga kako ne bi pala, ali ona je htjela odgurnuti moju ruku. Na kraju sam je pustio i ona je pala, ne povrijedivši se. Svakako, kad je pala, nisam je napustio. Nisam rekao: "Vidi što si učinila. Više nisi moja!" Nijedan dobar djed to ne bi učinio.
Kroz to iskustvo Gospodin mi je pokazao: "Davide, ti sebi dopuštaš takvu ljubav za tvoje dijete. Ali ti često meni ne dopuštaš da ja ljubim na isti način. Ponosiš se svojom djecom, ali često ne dopuštaš meni da se ja ponosim tobom."
Čuo sam kako Gospodin govori nježnu riječ mom srcu. Rekao je: "Sine, ti me blagoslivljaš. Blagoslivljaš moje srce!" Nikada mi nitko u životu nije rekao ništa bolje. I znam da je ta osobita riječ istinita. Bog uživa u svojoj djeci (Ps 147,11).