NEOBORIVO OBEĆANJE

Dok čekamo na Boga da djeluje, moramo vjerovati da čuje vapaj našega srca: "Uzmite, braćo, proroke koji su govorili u ime Gospodnje … jer Gospodin je pun samilosti i milosrđa" (Jak 5,10-11). Bog duboko suosjeća s našim suzama i jecajima. On čuje naš plač.
Isus je dao jedno neoborivo obećanje za ove posljednje dane.
Krist nam je ostavio slavno obećanje koje će nas provesti kroz mračne dane s kojima se svijet upravo sada suočava. On kaže svima koji su uzeli svoj križ i slijede ga: "Budući da si sačuvao moju poruku o postojanosti, i ja ću tebe sačuvati od časa kušnje koji će doći na sav svijet da podvrgne kušnji stanovnike zemlje" (Otk 3,10).
Isus u biti kaže: "Ostao si vjeran kad te testirao svijet. Radosno si čekao na mene da riješim stvari. Sad, dok je zbrka svuda unaokolo i svijet je testiran, ja ću tebe sačuvati od toga. Već si dokazao da se uzdaš u mene što god dođe!"
Sjajni svjedoci za Krista u ovim posljednjim danima bit će ponizni ljudi koji su mu dokazali da su vjerni. Ne da oni samo navješćuju: "Bog sve ima pod kontrolom", nego su mu oni zapravo dopustili da ima kontrolu nad njihovim životom. I svi oko njih to vide! Ljepota njihova svjedočanstva privući će mnoge Gospodinu. Njihovo svjedočanstvo je ovo: "Žalosne se vijesti neće bojati, mirno je njegovo srce uzdajuć se u Jahvu" (Ps 112,7). Amen!