MRZITI RELIGIJU - Gary Wilkerson

S obzirom da želim da svi ljudi svijeta upoznaju stvarnost Isusa, provodim mnogo vremena u službi putujući oko svijeta. A onda kad se vratim kući, molim da i svaki kršćanin upozna Isusa!
Nadam se da ste prihvatili šalu – ali morate znati da se samo napola šalim. Naši životi kao Kristovih sljedbenika nisu da se prepozna religija, nego da se prepozna Osoba, Isus. Tu je ogromna razlika.
Biblija nam govori da tri stvari rade protiv nas u našem hodu s Kristom: svijet, naše tijelo i đavao (vidi Ef 6,12). Ja sam se pitao zašto i religija nije uključena u taj popis, s obzirom da i ona radi protiv našega odnosa s Isusom? A onda sam shvatio da je religija u svima trima!
Kad koristim riječ "religija", doista mislim na religioznost. Pod time mislim da stavljamo religiju – naša teološka vjerovanja i prakse – u središte našega života umjesto u dobroga Boga. Mi živimo, dišemo i postojimo u Isusu, ne u sustavu vjerovanja ili djela.
Kad to gledate na taj način, religija postaje izričaj našega tijela, što znači naše grešne prirode. Naše tijelo koristi religiju kao čelnu stranu da se odupre pokajanju te čini da se osjećamo dobro u vezi nas samih. Moj ujak Don Wilkerson naziva to "čelnim otpadanjem". Otpadništvo je kad ljudi otpadaju od Isusa okrećući se velikim grijesima. Čelno otpadanje je u drugom pravcu, okrećući se prema religiji i daleko od Isusa.
Suočimo se s tim; biti religiozan može biti udobnije nego biti pun Isusove ljubavi, samo zato što nas, kad nas vodi njegova ljubav, to može učiniti malo ludim za ovaj svijet.
Molim vas, nemojte me pogrešno razumjeti kad kažem da moramo mrziti religiju. Ono što mislim je da moramo mrziti one stvari koje prije vode u duhovnu smrt nego u istinski život u Kristu. Mrziti religiju ne znači voljeti svoje tijelo; to znači više voljeti Isusa.