OTKRIVENJE BOŽJE LJUBAVI

Kroz čitavu Bibliju čujemo ove divne riječi koje su izgovorile mnoge sluge Božje: "Vaš Bog je milosrdan, dobar, milostiv, opraštajući, pun dobrote, spor na gnjev." Te riječi o Božjoj dobroti citiraju iznova i iznova veliki ljudi kao što su Mojsije, Jona, David, proroci i apostol Pavao (vidi Izl 34,6; Pnz 4,31; Jon 4,2; Jl 2,13; Rim 2,4).
Neki su kršćani možda iznenađeni kad čuju da je Mojsije govorio o Božjoj dobroti. Na kraju krajeva, Mojsije je bio poznat kao donositelj Zakona, donoseći stroge opomene o poslušnosti Božjem Zakonu. Upozoravao je narod da ako odbiju hodati u pravednosti, bit će kažnjeni.
Međutim, Mojsije je imao i to veliko otkrivenje o Gospodnjoj dobroti. Kako je naučio ovaj vid Božje naravi? Gospodin mu ga je otkrio u oblaku svoje nazočnosti:
"Jahve se spusti u liku oblaka, a on stade preda nj i zazva Ime: 'Jahve!' Jahve prođe ispred njega te se javi: 'Jahve! Jahve! Bog milosrdan i milostiv, spor na srdžbu, bogat ljubavlju i vjernošću, iskazuje milost tisućama, podnosi opačinu, grijeh i prijestup'" (Izl, 34,5-7).
Čak i dok je propovijedao upozorenja o sudu, Mojsije je uvijek podsjećao na taj važan vid Božjega karaktera. On je uistinu poticao narod: "Kad budeš u nevolji i u posljednjim danima snađe te sve to, ako se vratiš Gospodu, Bog svojemu, i poslušaš glas njegov (jer Gospod, Bog tvoj, Bog je milosrdan), on te neće ostaviti niti će te uništiti, i neće zaboraviti saveza s ocima tvojim za koji im se zakleo" (Pnz 4,30-31).
Evo što Gospodin u biti kaže o svojim interakcijama s nama u našim neuspjesima: "Pogledaj ono što je zabilježeno o mojim bavljenjima s mojom djecom. Iznova i iznova su me iznevjerili. Ali onda su zavapili i okrenuli se k meni. A moje je srce ganuto suzama sve moje djece. Pokrenut sam suosjećanjem kad se okreću k meni. To je moja narav. Suosjećam s njihovim slabostima."