BOG JE VEĆ REKAO - Carter Conlon

Mnogi su razlozi zašto Bog šuti, ali ja ću spomenuti nešto što je nedavno stavio na moje srce. Ponekad Bog može šutjeti jer vam je jednostavno već rekao! Ako o tome razmislite, kako možete optužiti Boga da šuti kad vam je ostavio šezdeset šest pisama, tisuće redaka? Nema potrebe da sam sebe ponavlja. Niste li sretni što knjiga Postanka ne kaže: "Bog je rekao: 'Neka bude svjetlost! Neka bude svjetlost!'"?
Da smo vi i ja bili ondje onoga prvog dana kad je Bog rekao: "Neka bude svjetlost", plesali bismo i radovali se od šest ujutro do šest navečer.
A onda iznenada, kad se počinje mračiti, počinjemo paničariti. "O, ne! Znao sam da to neće potrajati. Znao sam da će svjetlost nestati. Možda smo u nečemu pogriješili. Možda nismo dovoljno čitali Riječ."
Svjetlost iščezava i sljedećih dvanaest sati provodimo u žalosti – dok se svjetlost ponovno ne pojavi te shvaćamo da kad je Bog rekao: "Neka bude svjetlost", nije mislio da neće biti noći, da neće biti razdoblja kad nećemo moći vidjeti. On nije mislio da ćemo uvijek biti u stanju razumjeti sve što se događa u nebeskom području. Međutim, svjetlost se uvijek pojavljuje te vidimo da se ono što je Bog rekao nastavlja ispunjavati bez da to ponovno kaže.
Jedan od razloga zašto Bog može šutjeti je što postoji određeno vrijeme da se njegova Riječ ispuni. Jedan primjer toga u Bibliji je Josip koji je dobio nevjerojatno obećanje da će jednoga dana vladati, da će on biti čovjek kroz kojega će se otvoriti velika vrata opskrbe hranom. Međutim, za ispunjenje tog obećanja bilo je određeno vrijeme i on je morao slijediti Božji plan.
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. Godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001.