NISMO BEZ NADE by Carter Conlon

Kad se u srcima naroda Božjeg oblikuje dubok vapaj, što je Gospodnji odgovor? Vjerujem da se odgovor nalazi u Prvoj Samuelovoj knjizi. Bog dopušta dolazak svetog očaja ne samo u jednu naciju, nego i u srce onih koje će upotrijebiti da pozovu narod natrag k njemu. U ovom slučaju, to je bila jalova žena imenom Ana.

"Uz to joj je suparnica njezina zanovijetala, da je ponizi što joj Jahve ne bijaše dao od srca poroda. Tako je bivalo svake godine kad god bi polazili u Dom Jahvin: Penina je zanovijetala Ani. Ana je stoga plakala i nije htjela jesti. Tada joj reče Elkana, njezin muž: 'Zašto plačeš, Ana? I zašto ne jedeš? Zašto ti je srce rastuženo? Nisam li ti ja vredniji nego deset sinova?' Ali Ana ustade, pošto su jeli i pili u sobi, i stupi pred Jahvu – a svećenik Eli sjeđaše na stolici na pragu svetišta Jahvina. I ojađena u duši pomoli se Ana Jahvi, plačući gorko" (1 Sam 1,6-10).

Ovdje vidimo Anu na mjestu svetog očaja – mjestu na kojem su mnogi od nas danas. Ovaj očaj razlikuje se od onoga koji ima svijet bez Boga. Ljudi bez Boga vape kad ih prilike počnu svladavati i kad očaj i beznađe ispune njihovo srce. U drugu ruku, mi nismo ljudi bez nade. Ipak, u mnogima od naroda Božjeg pojavljuje se dubok vapaj.

Biblija nam govori da je Ana na kraju dosegla točku očaja kad više nije mogla oblikovati ni riječi. Iskusio sam to u svoje vlastito vrijeme molitve – došao sam do točke kad mi više nije ostalo ništa što bih rekao. Ali u tim trenucima, upravo kao što je rečeno u Rimljanima, "Duh pritječe u pomoć našoj slabosti, jer mi ne znamo što da molimo kako treba, ali sam Duh posreduje za nas neizrecivim uzdisajima" (Rim 8,26).

U vaše srce ulazi od Boga udahnut svet očaj i on nije slučajnost koja se dogodila upravo u taj specifičan trenutak. To je dokaz da Bog želi učiniti nešto u vama i kroz vas.


__________
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001. godine. Kao snažan, suosjećajan vođa, čest je govornik na konferencijama za pastore i vođe koje održava World Challenge širom svijeta.