ŽIVOT POKAJANJA I ODVOJENOSTI

Bez života pokajanja i odvojenosti od svijeta ne može biti pravog probuđenja. "Rod se Izraelov odvojio od svih tuđinaca: pristupili su i ispovijedali svoje grijehe i bezakonja svojih otaca" (Neh 9,2). Gdje god je biblijska obnova, tamo će uvijek biti sve veća svjesnost Gospodnjeg poziva na odvojenost od svega što je svjetovno i čulno.

Tijekom godina sam zapazio da odvojen, Kristom prožet kršćanin koji živi svetim životom najviše utječe na sekularni svijet. Bezbožni očekuju da kršćani budu odvojeni i čisti, potpuno "drugi". Na njujorškim ulicama koje su preplavljene zločinom, s demonskim duhovima koji bjesne na svim stranama, jedino čist, odvojen, Kristom ispunjen kršćanin može natjerati neprijatelja u bijeg. Ljudi u kompromisu se uplaše, a i njihovi vlastiti grijesi ih osuđuju.

Bog podiže ostatak vjernika koji žele probuđenje, ali jedino probuđenje koje će suobličiti vjernike s Isusom Kristom. A kad ono dođe u svoj punini, većina kršćana neće to prepoznati ili, ako prepozna, odbacit će. Odvojen ostatak čut će glas trube i znat će što Bog govori.

Bog posjeduje sve što mi imamo. Mi govorimo: "Gospodine, dajem ti ovo natrag!" Ali mi zapravo nikada ništa nismo posjedovali. "Ta moje su sve životinje šumske, tisuće zvjeradi u gorama mojim … moje je sve što se miče u poljima … jer moja je zemlja i sve što je ispunja" (Ps 50,10-12). Gospodin nam govori: "Popni se na krov i ispitaj svoje srce!" Jesi li ti samo upravitelj njegova posjeda? U svjetlu vječnosti, u svjetlu krhkosti života, koliko trošiš na sebe u usporedbi na njegovo djelo?

Veliki ishod izlića Duha Svetog je položiti sve na Božji oltar kad skinemo oči sa stvari koje posjedujemo. Za Pentekost je rečeno: "Mnoštvo je vjernika bilo jedno srce i jedna duša. Nitko nije nazivao svojim ono što mu je pripadalo, već je među njima sve bilo zajedničko" (Dj 4,32).