"ONA JE OVO UČINILA ZA MENE!"

"Najedanput se pojavi neka žena koja bijaše javna grešnica. Ona, kad saznade da je Isus za stolom u farizejevoj kući, donese sa sobom alabastrenu posudu pomasti, stade iza njega do njegovih nogu te plačući poče mu suzama prati noge, otirati ih svojom kosom, ljubiti i mazati pomašću …Tada se (Isus) okrenu prema ženi pa reče Šimunu: 'Vidiš li ovu ženu? Dođoh u tvoju kuću: ti mi nisi vodom polio noge, a ona mi suzama opra noge i otr kosom svojom. Ti mi ne dade poljupca, a ona, otkako uđoh, ne prestaje mi ljubiti noge. Ti mi ne namaza glavu uljem, a ona mi noge namaza pomašću'" (Lk 7,37-38.44-46).

Jeste li ikada oprali njegove noge svojim suzama? Jeste li došli k njemu ne tražeći ništa za sebe, svoju službu ili obitelj? Jeste li mu došli jednostavno izlijevajući na njega dar miomirisa, alabastrenu posudu ljubavi i štovanja? Poslušajte vapaj njegova srca: "Ti mi ne dade poljupca. Ni vode za noge! A ona je sve to učinila za mene!"

U Mateju 26 druga je žena došla k Isusu i izlila miomiris na njegovu glavu dok je sjedio i jeo. Učenici su to vidjeli i srdito rekli: "Čemu ovo rasipanje? Moglo se to skupo prodati pa dati siromasima" (Mt 26,9). Mi smo upravo kao ovi učenici; mislimo da je potraćeno vrijeme biti sam, služeći njegovim potrebama, kad toliko siromašnih i napaćenih ljudi treba naše vrijeme i molitvene prošnje. Isus je rekao: "Zašto dosađujete ovoj ženi? Ona je izvršila djelo ljubavi prema meni. Siromaha ćete uvijek imati sa sobom, a mene nećete imati uvijek" (Mt 26,10-11). U biti je rekao: "Ona je ovo učinila za mene!"