GOVORI LI BOG JOŠ UVIJEK?

Samuel je jasno čuo glas Božji, tako jasno da "Jahve … nije pustio da ijedna od njegovih riječi padne na zemlju" (1 Sam 3,19). "Jahve se i dalje javljao u Šilu, jer se objavljivao Samuelu, i riječ se Samuelova obraćala svemu Izraelu" (1 Sam 3,21-4,1). David je čuo kako mu Bog govori i zauzvrat je i on govorio Bogu! Božji glas bio je njegova radost i njegov život. Rekao je: "Bog prozbori u svetosti svojoj: Klicat ću" (Ps 60,6).

Mnogi danas ne vjeruju da Bog još uvijek govori ljudima. Kažu da govori jedino kroz svoju Riječ, da je sve što želi ili treba reći zatvoreno u kanonu Pisma. Sigurno je da Bog nikada neće reći nijednu riječ suprotnu Pismu, ali "Bog …u ovo vrijeme, govorio nam je po Sinu" (Heb 1,1-2). I njegov Sin još uvijek govori svojoj djeci! Rekao je da njegove ovce poznaju njegov glas i da neće slušati tuđi glas. Znamo da je Bog govorio ljudima u Starom zavjetu. Ali kako je u Novom zavjetom? Kako je u posljednjim danima?

Bog je govorio Savlu (Pavlu) na putu za Damask: "Iznenada ga obasja svjetlost s neba. On pade na zemlju i ču glas koji mu reče: 'Savle, Savle, zašto me progoniš?'" (Dj 9,3-4). Ostatak svoga života Pavao je svjedočio: "Čuo sam njegov glas." Pred kraljem Agripom je rekao: "Ja sam čuo glas što mi govori hebrejskim jezikom … Ustani … jer zato ti se ukazah da te postavim slugom i svjedokom kako onome što si vidio, tako onome što ću ti objaviti" (Dj 26,14.16).

I Petar je čuo i poslušao glas Božji. U molitvi je čuo kako mu Bog govori: "I čuh glas koji mi reče: 'Ustani, Petre! Kolji i jedi!' A ja odgovorih: 'Nikako, Gospodine …' Nato mi po drugi put reče glas s neba … Ponovi se tako triput" (Dj 11,7-10).

Isus poziva posljednju Laodicejsku crkvu da čuje njegov glas i otvori: "Evo svojim na vratima i kucam. Ako tko čuje moj glas i otvori vrata, ući ću k njemu i večerati s njim, i on sa mnom" (Otk 3,19-20).