subota, prosinca 14, 2013

VJERA UGAĐA BOGU by Claude Houde

Krist se suprotstavio laodicejskoj crkvi koja predstavlja Crkvu posljednjeg vremena. Uputio joj je ovo upozorenje, koje se proteže kroz stoljeća da bi govorilo vama i meni danas: "Ali, jer si mlak … izbacit ću te iz svojih usta" (Otk 3,16). Kakve nevjerojatne riječi! Koji je to zločin, nezamisliv grijeh počinila moderna Crkva? Poslušajte riječi Onoga koji iznad svega traži našu vjeru, pouzdanje i predanje: "Ti tvrdiš: 'Bogat sam, nagomilao sam bogatstvo; ništa mi ne treba', a ne znaš da si upravo ti nesretan, i bijedan, i siromašan, i slijep, i gol … Evo stojim na vratima i kucam. Ako tko čuje moj glas i otvori vrata, ući ću k njemu i večerati s njim, i on sa mnom" (Otk 3,17.19-20).

Ovaj odlomak Pisma, tako često citiran i primjenjivan izvan konteksta, nije upućen izgubljenom svijetu koji je u potrebi kako bi pustio Isusa ući. Naprotiv, to je izravan i ozbiljan poziv svim modernim vjernicima koji se lijeno izležavaju na krevetu ravnodušnosti, prilično sretni sami sa sobom i onim što imaju. Ova generacija opako je slijepa na duhovno otkrivenje da bez gorljive vjere nije moguće ugoditi Bogu. Isus doslovce i dramatično stoji pred vratima samodostatne crkve i, nažalost, crkve zadovoljne same sobom, koja se pouzdaje u metode, strategije i najsuvremenije paradigme i taktike posuđene sa sekularnog tržišta. On viče: "Dajte da uđem! Pokajte se! Okanite se onih ispucanih kladenaca koji ne nude živu vodu! Ja tražim ljude čija će vjera dopustiti da vide nevidljivo, vjeruju nevjerojatno i primaju nemoguće!"

Može postojati slavljenje, fantastičan glazbeni program, velebne zgrade, impresivna posjećenost, dinamično učenje, svaki zamisliv crkveni i socijalni program, čak kršćanski žargon i biblijsko citiranje, ali bez vjere nije moguće ugoditi Bogu! Kad se jedna iskrena osoba jednostavno okrene k njemu s pravom, žarkom vjerom, Bog za prekrasne božanske intervencije uživa u micanju planina i ekstravagantnom otpuštanju svih sredstava neba.

Kad žarka vjera traži s hrabrošću, to još uvijek otvara nebo, pokreće Njegovo srce i Njegovu ruku te nam daje neograničen pristup do iznenađujućih, neiscrpnih, čudesnih i nadnaravnih sredstava. Bog kaže: "Volim vjeru! Vjera me pokreće! Vjera će vidjeti moju snagu i postići moju naklonost!" Kao pastoru u Montrealu, dovoljno mi je baciti širok pogled na tisuće okupljenih lica u nedjelju ujutro kako bih se podsjetio na čuda modernog vremena, priče i svjedočanstva koja radosno naviještaju našem ciničnom i skeptičnom svijetu da vjera ugađa Bogu!