MJESTO TESTIRANJA

"Iskušah te kod voda meripskih" (Ps 81,8).

Mi u stvari ne znamo što je u naši srcima (vidi Jer 17,9), bez obzira koliko godina hodamo s Gospodinom, koliko smo sati molili ili koliko smo biblijskog znanja stekli. Ako Bog vidi u nama nešto što nije od vjere – područje u kojem se ne uzdamo u njega da bi nam dao snagu da to pobijedimo – odvest će nas na Meribu (mjesto testiranja / kušnje). Stavit će nas u situaciju koja je, ljudski govoreći, nemoguća i bit ćemo oštro kušani.

Možete iskreno vjerovati da imate dobro srce za svu svoju braću i sestre u Kristu. "Gospodin mi je dao sposobnost da svakoga volim", svjedočite, ali on zna da imate problem u jednom području. Kad god netko zlorabi vašu ljubav ili ljubaznost, vrlo se razljutite. Kad se to dogodi, nosite neprestanu bol i ljutnju u sebi, međutim, neprestano govorite da volite tu osobu.

Kako Bog uzima tu vrstu licemjerja u vama? Dovodi vas na mjesto testiranja. On dopušta nekom jadnom kršćaninu da agresivno nasrne na vas! Iznenada, nađete se kako molite: "Gospodine, zašto si u moj život doveo tog čovjeka? On je trn u mom tijelu! Pokušavao sam ti vjerno služiti, a ono što sam zauzvrat dobio ovo je zlostavljanje!"

Gospodin vas je doveo na Meribu! On pokušava u vama nešto usavršiti. On želi da budete u stanju dići se u svojoj situaciji i povikati: "Znam da je moj Bog sa mnom. On je odredio moje korake i on će me provesti kroz sve moje boli i muke!"

Bog vas je doveo na Meribu, ali to nije kraj. On vas nije ostavio, dakle, ne predajte se i ne prestajte ići naprijed! Gospodin traži vjeru, želeći znati što je u vašem srcu. On zna kako ispuniti vaše potrebe. Samo želi da se uzdate u njega.