IZ JAME by Gary Wilkerson

Kad sam bio tinejdžer, ljeta sam provodio pomažući na ranču u istočnom Texasu. Upravitelj ranča, Jimmie, bio je ogroman čovjek koji je imao ograničen vid, ali znao je kako raditi razne stvari. Naučio me kako kositi i prikupljati sijeno, primjerice.

Jednoga dana uklanjali smo blato iz gotovo dva metra duboke jame za bunar. Kad je izbila voda, Jimmie je pogrešno prosudio gdje je rupa i zakoračio prema njoj. Moja su usta bila tako puna vode da ga nisam uspio upozoriti te je pao u jamu. Uplašio sam se da je možda od duboka pada slomio nogu i smjesta sam dopuzao da pomognem. Ali kad sam pogledao, Jimmie se ležerno penjao iz rupe kao da se ništa nije dogodilo.

To je bio Jimmiev život. On je bio čovjek s nekoliko jama pred sobom svakoga dana, jer ne samo da je gubio vid, nego je gubio i sluh. Međutim, izašao je iz svake jame u koju je pao i nastavio ići dalje. Za mene je on primjer vjere za svakoga u tijelu Kristovu. Svi imamo jame u koje upadamo – takav je život – ali Božja nam Riječ pokazuje da se kao kršćani trebamo suočiti s našim jamama kroz oči vjere.

Možda ste upravo zaglavili u jami. To može biti teška veza, financijska jama, bolest – nešto u čemu ste već neko vrijeme – i pitate se hoćete li ikada biti u stanju izaći iz nje. Vaš jednom bliski hod s Kristom izgleda kao udaljeni san. Ali Bog vam ima nešto snažno reći u vezi sa sadašnjom jamom.

Jedna vrsta jame je ona koju sami stvorimo. Možemo pasti natrag u staru grešnu naviku ili nezdrav oblik života, koji nas tjeraju da se vrtimo u krugu. Otkrivamo da otpadamo, lutamo, skrećemo sve dalje od obilnoga života za koji se Bog pobrinuo. Ali nije važno u kakvoj smo jami. Naš milosrdni Gospodin stvara izlaz za nas iz svake pojedine jame.
"Ima li tko među vama da svoju jedinu ovcu, kad bi u subotu upala u jamu, ne bi prihvatio i izvadio?" (Mt 12,11). Isus kaže: "Nije važno ako ste sami stvorili svoju jamu. Ni zakon me neće zaustaviti da dođem i podignem vas iz nje."