OČAJNI ZA DODIROM by Carter Conlon

Znamo da je Isus bio tako pun ljubavi Božje da je dopustio biti predan za potrebe upravo onih koji su mu se suprotstavljali. Kad su ljudi prolazili pored njegova križa i psovali ga, mašući glavom i bacajući kocku za njegovu odjeću, jedino što je izašlo iz njegovih usta bilo je: "Oče, oprosti im, jer ne znaju što čine" (Lk 23,24). To je savršena ljubav Božja! I upravo će nam ta savršena ljubav dati snagu da činimo ono što smo pozvani činiti u ovoj generaciji – ljubiti one koji nas mrze, radi njihove vlastite duše.

U drugu ruku, onaj koji se boji nije savršen u ljubavi Božjoj. Slijep je kao i čovjek kojega je Isus dotakao, ali je vidio ljude tek kao stabla koja hodaju. "… stavi na nj ruke i zapita ga: 'Vidiš li šta?' On diže oči i reče: 'Vidim ljude, pričinjaju mi se kao stabla koja hodaju.' Zatim mu ponovno stavi ruke na oči. On potpuno progleda i ozdravi tako da je sve sasvim jasno vidio" (Mk 8,23-25).

Ovaj slijepac imo je samo djelomičan vid, a tako ćemo i vi i ja; ako ne budemo imali srce da vidimo ljude onako kao što ih vidi Bog, uzmaknut ćemo od njihova tvrda pogleda i omalovažavanja. Međutim, kad je čovjek bio voljan da ga Gospodin drugi put dotakne, podigao je oči i iznenada sve jasno vidio.

Ako očajnički želite biti svjedok za Isusa Krista – ako ste umorni što ste jedno u crkvi, a drugo izvan crkve; ako je u vama vapaj koji govori: "Bože, dosta mi je ovoga stanja bez sile! Nije mi važno tko me ismijava ili misli da sam izgubio pamet. Želim tvoju silu da bih mogao stajati za Isusa Krista!" – onda imam dobru vijest za vas: Bog je voljan ponovno vas dotaći, upravo kao što je dotakao i slijepca.


__________
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001. godine. Kao snažan, suosjećajan vođa, čest je govornik na konferencijama za pastore i vođe koje održava World Challenge širom svijeta.