JESTE LI BILI OSLOBOĐENI? by Gary Wilkerson

Želim vas pitati vrlo jednostavno, ali važno pitanje: Jeste li bili oslobođeni? Isprva bi odgovor vrlo lako mogao biti pozitivan, ali u stvarnosti mnogi od nas žive u nekom obliku imaginarnog, nezbiljskog svijeta. Bili smo oslobođeni; bili smo oprani; bili smo izbavljeni i učinjeni svetima; očišćeni smo, čisti, oprani i živimo za Boga u nekakvom drugom svijetu koji je negdje u sjenovitim mjestima iza našeg razumijevanja.

U stvari, u našem svakodnevnom življenju gdje, tako govoreći, nebo susreće Zemlju, počeli smo imati drukčiji osjećaj o našem životu. Jesam li stvarno bio oslobođen? Mnogi od nas vruće molimo Boga i pokorno ga tražimo: "Gospodine, molim te, oslobodi me! Oslobodi me iz ropstva, oslobodi me od sile grijeha, oslobodi me od navike i ovisnosti." Neprestano tražimo Boga da nas izbavi.

A istina je, ako ste već susreli Isusa Krista, ako ste oprani krvlju Janjeta i očišćeni njegovom dragocjenom krvi, oslobođeni ste u njemu. Pobjedonosni ste i novo stvorenje u Kristu Isusu!

"Dakle, ako je tko u Kristu, on je novi stvor; staro je nestalo, novo je, evo, nastalo. A ovo sve dolazi od Boga koji nas je po Kristu pomirio sa sobom" (2 Kor 5,17-18).

Ne morate doći do oltara te preklinjati, pokorno moliti i valjati se u očaju i krivnji te vapiti: "O, Bože, oslobodi me! Bože, molim te, promijeni me!" Ne, jer on vas je već promijenio. On vas je već učinio novim. On vas je već uvjerio u nepravednost i usadio svoju pravednost u vas. Kao vjernik u Isusa Krista, ne možete ga prisiliti da vas učini pravednim, ali ako ste ga sreli, on vas je već učinio pravednim i potpunim. Aleluja! To je dobra vijest!