IMITIRAJTE NJIHOVU VJERU by Claude Houde

"Sjećajte se svojih starješina koji su vam navijestili riječ Božju. Promatrajući ishod njihova življenja nasljedujte njihovu vjeru. Isus Krist isti je jučer i danas i zauvijek će biti isti" (Heb 13,7-8).

Često imam suze u očima dok razmišljam o ovom odlomku i njegovim rezultatima. Ozbiljno se obraćam svakom roditelju, pastoru, zrelom kršćaninu i osobi na utjecajnom mjestu, svima koji čitaju ove riječi. Shvaćate li kako ovaj odlomak izjavljuje da narod Božji (naša djeca, obitelj, prijatelji i svaka dragocjena duša koju nam Gospodin stavlja na put) mora biti u stanju vidjeti našu vjeru i pouzdanje u Boga u svakoj kušnji i oluji, u naše duboke vrijednosti, žar, reakcije, odluke i prave prioritete te doslovce imitirati našu vjeru? Taj nepromjenjiv i važan princip znači da moj život mora postati svjedočanstvo, proglas i neoboriv dokaz da je Isus Krist jučer, danas i zauvijek isti.

Bog želi da moja vjera i pouzdanje u njega pozivu svakoga tko promatra moj život – a u kušnji je otuđiti se – da vjeruje kako je Bog vjeran, da se nikada ne mijenja i da se onaj tko se pouzdaje u njega nikada neće razočarati! Bog želi da vaša i moja djeca svjedoče svojim prijateljima kako su odlučili živjeti za Boga zahvaljujući promatranju mamine i tatine žive vjere, neprestano, u strašnim tragedijama i kušnjama njihovih života, u svakoj boli i pritisku. "Vjera mojih roditelja mi dokazuje da je Bog živ i da je isti jučer, danas i zauvijek."

Od krajnje je važnosti da svaki vjernik shvati kako posjeduje područje utjecaja koje je samo njegovo. Svi mi imamo ljude koje možemo dotaći ili utjecati na njih, djelo dovršiti ili svrhu postići, koje nitko drugi ne može. Dragi čitaoče, na ljude koje je Bog predodredio da ti utječeš na njih – vječna sudbina u koju si pozvan da je ispuniš – ne može utjecati ni najveći čovjek Božji na svijetu! Tvoja vjera mora proizvesti plod pouzdanja u Boga u ljudima koji te okružuju.


__________
Claude Houde, vodeći pastor Eglise Nouvelle Vie (crkve Novi život) u Montrealu, Kanada, čest je govornik na konferencijama za crkveno vodstvo Expect koje održava World Challenge širom svijeta. Pod njegovim vodstvom crkva Novi život narasla je sa šačice ljudi na više od 3500 ljudi u dijelu Kanade sa svega nekoliko uspješnih protestantskih crkava.