JER KOGA JAHVE LJUBI

Povremeno su me tijekom mojih godina službe svladavali neprijatelji koji su se podizali protiv mene. U takva vremena osjetio sam disciplinu Gospodnju poput šibe na leđima. Sjećam se posebno jednog razdoblja kad su me klevetali na svim stranama. Drugi pastori su me pitali: "Davide, čujem sumnjive stvari o tebi. Jesu li istinite? Dolazi li sve to o tebi od đavla ili ti Bog pokušava govoriti?"

Čak me i to pitanje povrijedilo te sam od svega toga bio potpuno svladan emocionalnom boli. Od bitke koja je trajala postajao sam fizički iscrpljen i jedva sam se mogao nositi s odlaskom u crkvu kako bih propovijedao. Jednoga jutra moja me žena doslovce morala podići sa stolca u radnoj sobi. Na pola puta do crkve, rekao sam joj da ne mogu dalje. Nisam bio u stanju suočiti se s još jednom osobom na našim bogoslužjima koja se pitala jesam li varalica.

Konačno sam zavapio: "Gospodine, što sam učinio da ovo zaslužim? Gdje je moj grijeh?" Tada me Bog uputio do ove Jeremijine molitve: "Kazni me, Gospode, ali po pravdi; ne u gnjevu svojemu, da me ne uništiš" (Jer 10,24).

Tijekom toga teškog razdoblja testiranja, ove riječi od Jeremije postale su moja dnevna molitva: "Gospodine, ako moraš, kazni me i osudi. Ali, molim te, ne učini to u gnjevu! Ako čujem još jednu ljutitu riječ, to će me uništiti. Molim te, nemoj me svesti na ništa. Već sam dovoljno nisko!"

Kad god sam izgovorio ovu molitvu, Gospodin mi je odgovorio: "Davide, ako odaberem ispraviti te, to je zato što te ljubim. Ovo testiranje nije u vezi s mojim sudom. Milosrdan sam i dobar prema tebi, dakle, stoj mirno i gledaj moju slavu!" Ova spoznaja o njegovoj slavi, provela me kroz ovo i dovela na mjesto potpunog počinka – i Bog me obranio na svim stranama.

Ljubljeni, jednom kad imate ovo otkrivenje slave Božje, nikada se više ne morate bojati da će vas ispravljati u gnjevu. On nosi svoju šibu u nježnoj, dragoj ruci. On će vas disciplinirati, ali samo s blagim suosjećanjem. On vas nikada neće povrijediti ili odbaciti. Zar ovo ne bi trebalo učiniti da se naše srce rastali pred njim u štovanju?

"Jer koga Jahve ljubi, onoga i kori, kao otac sina koga voli" (Izr 3,12).