NEPLODNA CRKVA RODIT ĆE MNOGO DJECE

"Kliči, nerotkinjo, koja nisi rađala; podvikuj od radosti, ti što ne znaš za trudove! Jer osamljena više djece ima negoli udata, kaže Jahve" (Iz 54,1).

Neki tvrde da ova crkva posljednjih dana nije neplodna. Ukazuju na sve super crkve, mnoge službe i mnoštva koja pohađaju vjerske seminare, konferencije i koncerte te proždiru vjerske knjige, vrpce i videa. Ali ono što Bog naziva duhovnom djecom i što crkva naziva djecom dvije su različite stvari. Dok se crkva usredotočila na brojčani rast, utjecaj i uspjeh, Pavao viče: "Djeco moja, koju ponovno s bolovima rađam dok se Krist ne oblikuje u vama …" (Gal 4,19). Pavao bi rekao: "Nemojte mi govoriti koliko ih dolazi u vašu crkvu. Nemojte mi govoriti koliko ih obavlja funkcije, koliko literature dijelite, koliko Biblija šaljete – recite mi koliko ih se suobličilo s Kristom!"

Vjerujem da Bog gleda na prošlih dvadeset ili trideset godina kao na vrijeme suše Riječi; kao na godine koje je izjela gusjenica; kao na godine sebičnosti; godine kad su tuđinci bili uzvisivani u domu Božjem; godine ponosnih propovjednika, ludila za novcem, vladavine građevina i plitkosti. "Jahvu su iznevjerili: rodili su kopilad" (Hoš 5,7). "A ja te zasadih kao lozu izabranu, ko sadnicu plemenitu. Kako li mi se samo prometnu u jalov izrod, u lozu divlju" (Jer 2,21).

Bog obećava da će neplodna crkva posljednjih dana imati veliko sabiranje djece. "Raširi … razastri … ne štedi … produži … Jer proširit ćeš se desno i lijevo" (Iz 54,2-3). Bog će ukloniti sramotu i ruglo s crkve posljednjih dana. "Ne boj se, nećeš se postidjeti; ne srami se, nećeš se crvenjeti. Zaboravit ćeš sramotu svoje mladosti i više se nećeš spominjati rugla udovištva svoga" (Iz 54,4).