MOŽEMO POSTIĆI NEZAMISLIVO by Jim Cymbala

Djelo Božje može ići naprijed jedino silom Božjom. Crkva je duhovni organizam koji vodi duhovne bitke i jedino duhovna sila može učiniti da to funkcionira kao što je Bog odredio.

Ključ nije novac, organizacija, pamet ili obrazovanje. Vidimo li vi i ja rezultate koje je vidio Petar? Dovodimo li mi tisuće muškaraca i žena Kristu kao on? Ako ne, moramo se vratiti na njegov izvor sile. Bez obzira na društvo ili kulturu, grad ili naselje, Bogu nikada nije ponestalo sile da radi kroz dostupne ljude kako bi proslavili njegovo ime.

Kad se iskreno okrenemo Bogu, otkrit ćemo da njegova crkva uvijek ide naprijed, a ne natrag. Nikada ne možemo podržavati i prilagođavati se onome što svijet želi ili očekuje. Naš stav mora ostati borben, napadački, neustrašiv.

To je ono što je karakteriziralo generala Williama Bootha i ranu Vojsku spasa dok su osvajali sirotinjske četvrti Londona. To karakterizira i prve misionarske pokušaje, kao što je bilo s Hudsonom Taylorom u Kini i propovjednicima probuđenja na američkoj granici, koji su neustrašivo govorili istinu u ljubavi.

U poznatoj priči o Davidu i Golijatu, jedan je divan trenutak kad se ovaj div naljutio vidjevši svoga mladog protivnika. "Zar sam ja pseto te ideš na mene sa štapovima?" zagrmio je (1 Sam 17,43). Golijat je stvarno bio uvrijeđen. "Dođi k meni, da dam tvoje meso pticama nebeskim i zvijerima zemaljskim" (1 Sam 17,44).

Povlači li se David? Odlučuje li se za strateško povlačenje iza nekog stabla ili stijene, nastojeći si kupiti malo vremena?

Apsolutno ne!

"Kad se Filistejac približio i pošao prema Davidu, izađe David iz bojnih redova i krenu pred Filistejca" (1 Sam 17,48).

To je slika onoga što Bog danas želi od nas – da pojurimo u borbu!

Davidovo oružje bilo je smiješno: praćka i pet oblutaka. Nije bilo važno. Bog još uvijek može upotrijebiti glupavo oružje u rukama nemoćnog naroda kako bi gradio svoje kraljevstvo. Podupirani molitvom i njegovom silom, još uvijek možemo postići nezamislivo.


__________
Jim Cymbala je s manje od dvadeset članova započeo crkvu Brooklyn Tabernacle u jednoj maloj, oronuloj zgradi u problematičnom dijelu grada. Kao čovjek rođen u Brooklynu, dugo je prijatelj s Davidom i Garyjem Wilkersonom i čest govornik na konferencijama širom svijeta za pastore i vođe, sponzoriranima od World Challengea.