TVRĐAVA U DANIMA TJESKOBE

Iskreni su me kršćani pitali: "Kome da vjerujemo? Tijekom godina čitao sam djela mnogih propovjednika koji su bili uvjereni da je kraj vrlo blizu. Međutim, iznova i iznova su promašili. Mislim da su neki samo pokušavali prodati knjigu dok su drugi uistinu mislili da im Bog govori kako je kraj pred nama."
Povremeno sam bio potpuno slomljen pred Bogom glasno vapeći: "Gospodine, godinama propovijedam da je sud na vratima. Iznio sam upozorenja o dolazećoj gospodarskoj krizi, ali  jedino vidim da se događa suprotno. Vidim da Amerika napreduje i veselo ide naprijed dok ubija bebe u utrobama, klizi u jamu prljavštine i gura te iz svake institucije. Kako dugo, Gospodine?"
Jeremija je godinama vjerno prorokovao događaje koji se još nisu ispunili. Vapio je: "Ti me zavede, o Jahve, i dadoh se zavesti, nadjačao si me i svladao me. A sada sam svima na podsmijeh iz dana u dan, svatko me ismijava. Jer kad god progovorim, moram vikati, naviještati moram: 'Nasilje! Propast!' Doista, riječ mi Jahvina postade na ruglo i podsmijeh povazdan" (Jr 20,7-8).
Ali on nije mogao prestati upozoravati narod Božji. Iako se činilo da su njegova proročanstva izmišljena, nastavio je prorokovati. Osjećam isti gorući plamen u svojoj duši koji je osjećao Jeremija i uvjereniji sam nego ikad da je Bog okrenuo svoje lice protiv ove nacije radi njezina prolijevanja krvi i drskosti protiv njegova imena te da je njegov sud neizbježan.
U drugu ruku, zahvalan sam Bogu za mnoga obećanja u njegovoj Riječi da će zaštititi i blagosloviti svoj narod u svim olujama. Božji molitveni ljudi ne trebaju se bojati, niti se trebamo brinuti ili drhtati.
"Jahve je tvrđava tlačenom, tvrđava spas u danima tjeskobe. Nek se uzdaju u te koji znaju ime tvoje, jer ne ostavljaš onih što ljube tebe, o Jahve" (Ps 9,10-11).