GOVORITE LISICAMA - Carter Conlon

Jednom kad odlučite srediti stvari u svom životu, ne iznenadite se ako dođe neprijatelj i kaže vam da nećete uspjeti. Čak se i Isus suočio s tim lažima, ali znao je da je to samo lisica koja pokušava uništiti plod vinograda koji mu je Bog dao.
Pismo nam govori o času kad Isusu "pristupiše neki farizeji te rekoše: 'Iziđi i odlazi odavde, jer Herod hoće a te ubije!' 'Idite – odgovori im – i recite toj lisici: 'Evo izgonim zle duhove i ozdravljam danas i sutra; treći dan postajem savršen'" (Lk 13,31-32).
"Postajem savršen" znači da će doseći cilj. Đavao neće dvoumiti u nastojanju da vas skrene s puta, govoreći: "Ovaj put je pretežak za tebe. Uzmi neki lakši. Ne moraš činiti stvari na Božji način!" No pogledajte Isusov odgovor: "Ne! Izbacujem demone i događa se iscjeljenje. A trećega ću dana postići cilj silom Božjom!"
I vi imate silu da progovorite lisicama u svom životu: "Neću te dulje držati u svom životu! Milošću Božjom, otarasit ću te se. Dana mi je sila da se suočim sa zlom i kroz moj život teče iscjeljenje. Neću na svoje radno mjesto donositi nešto što se naziva kršćanstvom, ali smrdi dok prolazim. Ne, sa sobom donosim onu slatku nazočnost Božju kamo god idem! Završit ću svoje putovanje i doseći puni potencijal onoga na što je moj život pozvan! Nikakva mala lisica neće me otjerati od plana Božjega za moj život!"
Govorite lisicama i onda se uzdajte u Gospodina za njegovu milost i pomoć!
Carter Conlon pridružio se pastoralnom osoblju crkve Times Square 1994. godine na poziv pastora osnivača Davida Wilkersona i postavljen je u službu starijeg pastora 2001.