POBJEDA JE VEĆ ZADOBIVENA

Budite li se svakoga dana s tjeskobom radi neke lakozavodljive navike ili požude u svom životu? Bog zna sve o tom grijehu koji je ostao u vašem srcu. On zna da ga mrzite i plačete nad njim te želi da čujete ovu riječ: "Jahve je zaklon, on štit je moj. U njega se srce moje pouzdalo, i pomoć mi dođe" (Ps 28,6-7).
Sotona želi da se bojite kako nikada nećete biti izbavljeni, nikada slobodni. Ali David je rekao: "Zla se ne bojim" (Ps 23,4).
Bog kaže svim ožalošćenim, povrijeđenim svetima: "Ne bojte se! Ja vidim i znam sve vaše patnje i neću dopustiti sotoni da vas uništi."
Možda pitate: "Ali što ja moram učiniti? Kako mogu imati Gospodnji mir u svemu tome?" Odgovor se nalazi u Božjoj riječi Mojsiju i Izraelu. S morem pred sobom i neprijateljem iza sebe te bez mogućnosti kamo bi pobjegli, Bog im je zapovjedio: "Ne bojte se! Stojte čvrsto pa ćete vidjeti što će vam Jahve učiniti da vas danas spasi … Jahve će se boriti za vas. Budite mirni" (Izl 14,13-14).
Ovaj posljednji izraz: "Budite mirni", znači nemojte se više brinuti, nemojte više pokušavati odgonetnuti kako da sami izađete iz toga. Umjesto toga, uzdajte se u Boga da će stvoriti put za vas.
Jošua i njegova vojska morali su stupati svu noć do Gibeona, gdje su se suočili s ogromnom vojnom mašinerijom. Jošua je pogledao na bojno polje i vidio dolinu ispunjenu silnim bojnim kolima te dobro izvježbanom pješadijom, dok je on imao samo skupinu umornih, neizvježbanih četa.
"A Jahve reče Jošui: 'Ne boj se! Ja sam ih predao u tvoje ruke, i nijedan od njih neće se održati pred tobom" (Jš 10,8).
Bog je proglasio pobjedu i prije nego je Jošua ušao u bitku! Rekao je: "Pobjeda je već zadobivena. Sad idi i bori se znajući da sam ti obećao pobjedu."
Ovo je poruka križa! Pobjeda je već zadobivena za nas.