SNAGA ISUSOVE NAZOČNOSTI

Ne mogu govoriti za druge pastore; mogu govoriti samo ono što ja znam. Tijekom pedeset godina, propovijedao sam nekima od najtvrđih, najpokvarenijih grešnika na zemlji: ovisnicima o drogi, alkoholičarima, prostitutkama. Međutim, kažem vam, ti grešnici daleko su se manje odupirali istini evanđelja od mnogih koji sjede u crkvenim redovima i slijepi su na svoje stanje.

Tisuće onih koji redovno pohađaju crkvu širom Amerike tvrđi su od bilo koga na ulici. I nikakvo glatko, blago propovijedano i poluistinito evanđelje neće srušiti zidove njihove pokvarenosti.

Savao iz Tarza bio je jedan takav otvrdnuli religijski čovjek. Farizej nad farizejima, čestit lik u visokom vjerskom društvu, sve je to posjedovao. Dakle, je li Isus došao k tom čovjeku anketirajući ga i pitajući što bi volio vidjeti na bogoslužju u sinagogi?

Ne! Savao je bio bačen na zemlju zasljepljujućim svjetlom, udarom Kristove nazočnosti. Bio je to oštar, konfrontirajući sastanak koji je razotkrivao Savlovo srce, ciljajući na njegov grijeh (vidi Dj 9,1-9).

Kao propovjednik Kristova evanđelja, ja moram činiti slično. Moj posao je uvjeriti muškarce i žene u njihov grijeh. Ja ih moram upozoriti na opasnost koja ih čeka ako nastave svojim načinom življenja. I nikakva količina laskanja, finoće ili da ih navedem da im se sviđam neće promijeniti njihovo stanje.

Jednostavno rečeno, pozvan sam voditi ljude da sve ostave kako bi slijedili Krista kojega smatraju neprivlačnim. To može postići jedino Duh Sveti u meni. "… jer nisam ništa propustio (zadržao) da vam u potpunosti saopćim Božji naum" (Dj 20,27).

Nemojte pogrešno razumjeti što ovdje govorim. Ja propovijedam Kristovo milosrđe, milost i ljubav svim ljudima. I činim to kroz suze. Ali jedina stvar koja će probiti zidove koje su podigli otvrdnuli ljudi je udar Isusove nazočnosti. A to mora doći iz usta skrušenih, molitvenih pastora i ljudi.