BOŽJA DNEVNA VJERNOST

Vaš život možda upravo sada izgleda poput čamca usred bijesne oluje, vaša situacija je potpuno beznadna. Oluja koja bijesni oko vas možda vas prestravljuje kao nijedna s kojom ste se ikada suočili. Ali On je još uvijek Bog i vi kod sebe imate Onoga koji je veći od Salomona. On je Gospodar svake oluje i on će upotrijebiti tu oluju da vas testira. On dopušta vašu krizu kako bi vidio što je u vašem srcu.

Možda mislite: "Ali što ako moj brod zapravo potone? Što onda?" Promotrite Pavlov primjer u knjizi Djela. Njegov brod je potonuo, ali on nije izgubio život. Zapravo, usred one oluje oslonio se na Božju Riječ za sebe: "Lađa će potonuti, ali ja ću ti dati živote svih na njoj." Kad je oluja završila, Bog je bio uzveličan za svoju vjernost. I slijedila su velika čuda popraćena strahovitim probuđenjem (vidi Dj 28,1-10).

Da, Gospodin može dopustiti da prolazite kroz nešto što će izgledati apsolutno katastrofalno. Ali preživjet ćete – a tako i vaša vjera – ako se pouzdate u njega. Vaš brod može potonuti, ali Bog će vam dati snagu da poput Pavla otplivate do obale. Sve što možete izgubiti je ono što je materijalno, a Bog to može vrlo lako nadomjestiti. On posjeduje veće i bolje lađe i u stanju je blagosloviti vas s više nego što ste izgubili. "Povjeri Jahvi svu svoju brigu, i on će te pokrijepiti: neće dati da ikada posrne pravednik" (Ps 55,22).

Moram priznati, dok sam čitao kako je Isus ukorio učenike, pomislio sam: "Gospodine, to nije fer. Danas sam primio pisma ljudi koji se suočavaju s vlastitim strašnim nesrećama. Gube kuće, posao, ljubljene. Sigurno ne očekuješ da ostanu puni vjere." 


A onda me Duh Sveti podsjetio na neka područja pogođena siromaštvom koja sam posjetio. Vidio sam ljude u brvnarama, kako spavaju na prljavim podovima, ali imali su radost koju nigdje nisam vidio. Raduju se u Božjoj dnevnoj vjernosti prema njima, a on čini da njihova vjera obiluje, usprkos svih njihovih kušnji.