VOĐEN DOBRIM PASTIROM by Gary Wilkerson

"Najamnik, koji nije pastir i komu ne pripadaju ovce, kad vidi vuka gdje dolazi, ostavlja ovce i bježi, te ih vuk grabi i razgoni … Ja sam pastir dobri, poznajem ovce svoje i ovce moje poznaju mene, kao što Otac poznaje mene i kao što ja poznajem Oca. I ja dajem život svoj za ovce" (Iv 10,12.14-15).

Ali moramo znati da je čak i najposvećeniji pastor najamnik. On je netko u koga dobri pastir ima povjerenja, isproban radnik najmljen da se brine za ovce. Ali ponekad se ni povjerljiv sluga ne može nositi s očajnim, gladnim vukom (osim ako taj sluga nije nadnaravno osnažen kao David).

Poanta je ovdje da će čak i najbolji pastor ponekad iznevjeriti. Na kraju krajeva, i on je samo čovjek. I on vas ne poznaje kao što vas poznaje dobri pastir. Nemojte me pogrešno razumjeti, većina od nas treba sveti savjet vjernog pastora. Povremeno nam je čak potrebna mudrost profesionalnog savjetnika. Pismo nam govori da je mudrost u mnoštvu savjetnika, uključujući naše pobožne kršćanske prijatelje. Razlika s Isusom je da je on uvijek tu za nas: "Ja sam pastir dobri. Pastir dobri daje život svoj za ovce" (Iv 10,11). On vas nikada ne iznevjeri, nikada ne napušta, i uvijek na pameti ima najbolje za vas.

Svima nam je poznat prizor u evanđeljima kad je Isus u hramu isprevrtao stolove mjenjačima novca. To je doslovno djelo, ali i simbolično. Isus je isprevrtao slabiji vjerski sustav, izjavljujući zapravo: "Od vas se vođa očekuje da budete pastiri ljudima, ali vi im radije prodajete žrtve nego da činite prave žrtve Ocu. Prevrćem vaš sustav. Ja sam dobri pastir koji daje svoj život za ovce. Ja ih vjerno vodim na dobru pašu koja će ih blagosloviti i sačuvati njihove živote." Ako želite pravo vodstvo u životu, upoznajte glas svoga Pastira. On će vam možda doći glasno ili ne, ali on uvijek dolazi kroz njegovu pisanu Riječ. Trebate li vodstvo u svom životu? On ima dvije riječi za vas: "Slijedi me!" Držite oči na Isusu. Usredotočite se na ono što kaže njegova Riječ i budite poslušni. U njega se možete pouzdati da će vas odvesti u obećanje njegova bogatog i zadovoljavajućeg života!