DAN KAD SE ISUS RAZBJESNIO by Jim Cymbala
Volim u mislima onu sliku Isusa dobrog pastira kako stavlja
janje na svoja ramena i nosi ga u sigurnost. Volim priču kako Krist
hrani gladno mnoštvo s kruhom i ribom. Divim se prizoru kad on na
uskrsno jutro živ izlazi iz groba!
Ali postoji jedna slika Isusa koja, iskreno rečeno, kao da nije prikladna. Čak se pitam zašto je Bog to stavio u Bibliju.
"Nato stignu u Jeruzalem. Kad uđe u hram, poče izgoniti sve koji su kupovali i prodavali u hramu. Mjenjačima novca isprevrta stolove, a prodavačima golubova klupe. Nikomu ne dopusti da kroz hram pronese kakav predmet. I učio ih je govoreći: 'Zar ne stoji pisano: 'Kuća moja neka bude kuća molitve za sve narode', a vi ste je pretvorili u razbojničku špilju" (Mk 11,15-17).
"Ozračje kuće moga Oca", kao da je rekao Isus, "trebala bi biti molitva. Miris oko mog Oca mora biti miris ljudi koji otvaraju svoja srca u štovanju i molitvi. Ovo je kuća za prizivanje Gospodina."
Ne mislim reći da bi jeruzalemski hram koji je sagradio Herod Veliki trebala biti izravna kopija naših današnjih crkava. Bog više ne usredotočuje svoju nazočnost na jednu određenu zgradu. Zapravo, Novi zavjet uči da smo mi sad njegovo prebivalište; on živi u svom narodu. Koliko je onda važnija Isusova poruka o primatu molitve?
Obilježje koje bi trebalo isticati kršćanske crkve, kršćane, kršćanska okupljanja je miris molitve.
Kaže li Biblija igdje od Postanka do Otkrivenja: "Moja kuća zvat će se kuća propovijedanja"? Kaže li igdje: "Moja kuća zvat će se kuća glazbe"? Dakako da ne. Biblija kaže: "Moja kuća neka bude kuća molitve za sve narode."
Iskreno, vidio sam više stvari koje je Bog učinio u životima ljudi tijekom stvarne desetominutne molitve nego tijekom deset mojih propovijedi.
__________
Jim Cymbala je s manje od dvadeset članova započeo crkvu Brooklyn Tabernacle u jednoj maloj, oronuloj zgradi u problematičnom dijelu grada. Kao čovjek rođen u Brooklynu, dugo je prijatelj s Davidom i Garyjem Wilkersonom i čest govornik na konferencijama širom svijeta za pastore i vođe, sponzoriranima od World Challengea.
Ali postoji jedna slika Isusa koja, iskreno rečeno, kao da nije prikladna. Čak se pitam zašto je Bog to stavio u Bibliju.
"Nato stignu u Jeruzalem. Kad uđe u hram, poče izgoniti sve koji su kupovali i prodavali u hramu. Mjenjačima novca isprevrta stolove, a prodavačima golubova klupe. Nikomu ne dopusti da kroz hram pronese kakav predmet. I učio ih je govoreći: 'Zar ne stoji pisano: 'Kuća moja neka bude kuća molitve za sve narode', a vi ste je pretvorili u razbojničku špilju" (Mk 11,15-17).
"Ozračje kuće moga Oca", kao da je rekao Isus, "trebala bi biti molitva. Miris oko mog Oca mora biti miris ljudi koji otvaraju svoja srca u štovanju i molitvi. Ovo je kuća za prizivanje Gospodina."
Ne mislim reći da bi jeruzalemski hram koji je sagradio Herod Veliki trebala biti izravna kopija naših današnjih crkava. Bog više ne usredotočuje svoju nazočnost na jednu određenu zgradu. Zapravo, Novi zavjet uči da smo mi sad njegovo prebivalište; on živi u svom narodu. Koliko je onda važnija Isusova poruka o primatu molitve?
Obilježje koje bi trebalo isticati kršćanske crkve, kršćane, kršćanska okupljanja je miris molitve.
Kaže li Biblija igdje od Postanka do Otkrivenja: "Moja kuća zvat će se kuća propovijedanja"? Kaže li igdje: "Moja kuća zvat će se kuća glazbe"? Dakako da ne. Biblija kaže: "Moja kuća neka bude kuća molitve za sve narode."
Iskreno, vidio sam više stvari koje je Bog učinio u životima ljudi tijekom stvarne desetominutne molitve nego tijekom deset mojih propovijedi.
__________
Jim Cymbala je s manje od dvadeset članova započeo crkvu Brooklyn Tabernacle u jednoj maloj, oronuloj zgradi u problematičnom dijelu grada. Kao čovjek rođen u Brooklynu, dugo je prijatelj s Davidom i Garyjem Wilkersonom i čest govornik na konferencijama širom svijeta za pastore i vođe, sponzoriranima od World Challengea.