UKRADENE GODINE by Nicky Cruz

Kad je moj otac napustio ovaj svijet, otišao je pjevajući i slaveći Isusa. Pod kraj svoga života odrekao se vračarstva i sotone i prihvatio Isusa kao svoga Gospodina i Spasitelja. Moja ga je majka dovela Gospodinu prije smrti i sad su njih dvoje zajedno u nebu, plešući zlatnim ulicama, uživajući u slavi Božjoj i u svome novom vječnom domu kod Boga. Kad zatvorim oči, gotovo ih mogu čuti kako glasno viču štujući svoga novog Kralja. Njihova Spasitelja. Njihova slavnog Otkupitelja!

Kako bih volio da je moj otac mogao uživati u takvom životu na zemlji! Dao bih sve da sam ga mogao vidjeti kako jednako žarko štuje Boga na zemlji kao što je služio sotoni. Bio bi tako učinkovit svjedok, tako snažan evanđelist, tako velik i silan propovjednik Riječi Božje.

Sve što je on radio, radio je sa strašću. Njegova vjera bila bi silno stvarna, jaka i neugasiva. Činio bi velika čuda. Potpuno bi se uzdao u Boga, ispijajući njegovu Riječ, sljedeći ga kamo god bi ga vodio! Njegovo bi srce gorjelo za zadobivanje duša! Jer takav je on bio čovjek.
Umjesto da je drhtao pred đavlom, mogao je provesti život nanoseći mu štetu, poražavajući ga i zadajući mu udarce. Mogao je imati silan utjecaj na svijet. Samo da je moj otac mogao naći Isusa kad je bio mlad!

Ne dopustite da vam sotona ukrade život i srce kao što ga je ukrao mom ocu. Ne dopustite da vas obmanjuje svojim lažima. Ne dopustite da vas primami svojom privlačnošću ili skrene s puta praznim obećanjima. Stavite svoju vjeru u Isusa. Dajte svoj život Onomu tko vas želi podići, a ne oboriti. Onomu koji vas ljubi i brine se za vas. Onomu koji donosi pravu silu i snagu, ne sitne salonske trikove. 

Ne dopustite da vas sotona opljačka kao što je opljačkao mog oca. Ne dopustite da vas zaslijepi na istinu Božje dobrote. Stavite svoje pouzdanje u izvanrednog Boga!
"Lopov ne dolazi, osim da ukrade, zakolje i uništi. Ja sam došao da ovce imaju život i da ga imaju u izobilju" (Iv 10,10).
__________
Nicky Cruz, međunarodno poznat evanđelist i plodan pisac, obratio se Isusu Kristu iz živote nasilja i kriminala nakon susreta s Davidom Wilkersonom u New Yorku 1958. godine. Priča njegova dramatičnog obraćenja ispričana je najprije u knjizi Davida Wilkersona Na život i smrt, a kasnije i u njegovoj vlastitoj vrlo traženoj knjizi Trči mali trči.