NAŠ MILOSTIV VELIKI SVEĆENIK

Ljubljeni, nije važno kroz što prolazite. Isus je bio na vašem mjestu i to je ono što ga čini milostivim velikim svećenikom. Ne morate mu iznositi svu svoju bol. On zna sve o njoj jer ju je sam osjećao: "Naime, nemamo nekoga velikog svećenika koji ne bi mogao suosjećati s našim slabostima, nego jednoga koji je iskušan u svemu (kao i mi), samo što nije sagriješio" (Heb 4,15).

Promotrimo jednoga dragog, zabrinutog čovjeka koji je pao u veliku kušnju. Žalosno je sagriješio protiv Boga i osjeća da mu se srce hladi. I misli: "Neću uspjeti! Previše sam nedosljedan i sotona u mene baca sav pakao. Mnogo puta svladale su me moje kušnje, no ipak ljubim Isusa. O, Gospodine, želim biti slobodan i čist!"

Ovaj čovjek iscrpljen je i obeshrabren, a đavao stoji pored njega i optužuje ga: "Bože, pao je u grijeh. Ne može se oduprijeti iskušenju. Njegova odjeća je umrljana, nečista."

Ali dolazi Odvjetnik i staje između tog čovjeka i njegova optuživača: "Oče, znam kroz što prolazi ovaj čovjek. Đavao je i mene otjerao u pustinju i oštro me kušao. Bio sam u iskušenju da pohulim, padnem na koljena i poklonim se sotoni. Znam sve o kušnji, a poznajem i srce ovog čovjeka. U njegovu srcu još je uvijek iskra vjere i žar ljubavi za mene.

Oče, kroz moju krv gledaj na njega kao na pravednika. Izbavi ga od svake sile tame i zloga. Želim da ga prihvatiš, oprostiš mu, obnoviš ga i daš mu snagu s visine da se odupre đavlu. Molim za njegovo izbavljenje."

Sljedećeg dana ovaj čovjek uzima Bibliju i pročita neku snažnu istinu koju nikada ranije nije vidio. Pada na koljena i dolazi mu Bog sa izbavljenjem – jer veliki svećenik je molio.

Vaš Odvjetnik zna vašu adresu. On je izbrojio svaku vlas na vašoj glavi. On zna svaku vašu misao, osjeća svaku vašu bol, čuje svaki vaš vapaj. Dakle, ljubljeni, ohrabrite se – Isus moli za vas!