LJUBAVNO PISMO GUBITNIKU by Gary Wilkerson

Moj prijatelj Eric imao je vrlo teško djetinjstvo. Otac mu je neprekidno ponavljao: "Nisi dobar i nikada ni za što nećeš biti."

Kad je postao stariji, okrenuo se drogi. "Bio sam strašan ovisnik", kaže. "Miješao sam razne stvari koje su me mogle ubiti. Kao ovisnik, bio sam još veći gubitnik. Igla bi mi se slomila ili ne bih imao gotovine za svoju naviku. Osjećao sam se kao potpuni gubitnik."

Život mu je postao potpuna zbrka. Ovisnost je iz njega izvukla svaki novčić te je odlučio opljačkati malu trgovinu mješovite robe da bi imao novac za drogu, ali i tu je podbacio. Izvukao je revolver i povikao: "Svi k zidu!" Ali u trgovini je bilo toliko ljudi da svi nisu mogli stati uza zid. Zbunjen, istrčao je iz trgovine.

U očajanju je na kraju odlučio da će se ubiti revolverom koji je koristio za pljačku. Međutim, ispustio je revolver i promašio, ranivši se u bok. Dok se vozio u bolnicu, mislio je: "Takav sam gubitnik da se ne mogu ni ubiti."

Nakon tretmana u bolnici, izašao je na ulicu potpuno očajan. Duboko dolje u srcu ljutio se na Boga i povikao: "Jesi li ti uopće tamo? Postoji li ikakav razlog da nastavim živjeti?"

Čuo je glas kako mu kaže: "Šaljem ti ljubavno pismo." Nekako je znao da je to Isusov glas. Sjedeći na rubu pločnika dok se kiša pod njegovim nogama slijevala u slivnik, ugledao je malu knjižicu koja je plutala prema njemu. Digavši je, vidio je da je to letak naslova: Postoji nada za ovisnika.

Letak je izdala skupina zvana Victory Outreach. Našao je njihovu adresu i otišao do njih te predao svoj život Isusu. Ubrzo je bio oslobođen ovisnosti. Ostavio je svaku naviku, uključujući vjerovanje da mu je sudbina biti gubitnik. Isus je od njega načinio novo stvorenje u svakom smislu.

Ovaj mladić mislio je da mu je život završio – ali upravo je počeo. Bio je slijep i nije vidio život – uskrsli život – koji je Isus sve vrijeme planirao za njega.

"Jer ja znam svoje naume koje s vama namjeravam – riječ je Jahvina – naume … da vam dadnem budućnost i nadu" (Jer 29,11).