OTAC VJERE by Claude Houde

Ako želite rasti duhovno, ako žeđate za nadnaravnim i božanskim u svome svakodnevnom životu, morate apsolutno izbliza pogledati i obratiti žarku pozornost na Abrahama. On nije neki običan starozavjetni lik ili samo ime na nekom popisu. Apostol Pavao nazvao ga je "ocem vjere", primjerom, uzorkom, viskom, mjerilom i ocem svih koji vjeruju (vidi Rim 4,12).

Prorok Izaija upućuje nam ovaj jasan poziv: "Čujte me, vi koji za pravdom težite i žeđate za živim Bogom! Usredotočite svoje oči na stijenu iz koje ste izrezani. Obratite pozornost na Abrahama, svoga oca. Jer pozvao sam ga kad je bio sam i nepoznat; blagoslovio sam ga i namnožio. Jer Gospodin će obnoviti sva poharana mjesta i otvoriti vrela žive vode koja će poteći u pustinji. Radost te glasovi zahvalnosti i sreće ponovno se mogu čuti. Obratite pozornost na mene, narode moj! Pogledajte Abrahama" (vidi Iz 51,1-4).

Dobivate li dojam iz ovih redaka da nam Abraham ima nešto reći? Dakle, u pravu ste. Pavao, teolog, apostol i mjenjač svijeta, čije su važne i nadahnute poslanice obilježile povijest čovječanstva, kaže nam da "postoji obećanje koje je osigurano za one koji hode po vjeri Abrahamovoj" (vidi Rim 4,16). 

Dragi čitatelju, podigni pokrivalo i otkrij blago. Zaroni u Knjigu početaka – Postanak Abrahamove vjere – da se dokopaš duhovnoga zlatnog rudnika od vječne vrijednosti: vjere s opcijom.

"Jahve reče Abramu: 'Idi iz zemlje svoje, iz zavičaja i doma očinskog, u krajeve koje ću ti pokazati. Velik ću narod od tebe učiniti, blagoslovit ću te, ime ću ti uzveličat i sam ćeš biti blagoslov … sva plemena na zemlji tobom će se blagoslivljati" (vidi Post 12,1-3).

Dragi prijatelji, ta vjera s opcijom koja karakterizira i definira osobnost i život Abrahama dotakla je srce Božje i postala ključ za savršeno ispunjenje slavnog obećanja koje ste upravo pročitali. Kroz biblijske pojmove i globalno promatranje stvari, Abraham nije samo otac milijuna židovskog naroda kroz povijest, nego i duhovni otac svakog vjernika koji je stavio svoju vjeru u Krista kroz sva stoljeća do današnjeg dana. Na zemlji je preko milijardu Kristovih sljedbenika. Mi smo najbrži rastući vjerski pokret na svijetu i prema Pismu svaki pojedini od tih dragih kršćana je Abrahamov sin ili kći.

__________
Claude Houde, vodeći pastor Eglise Nouvelle Vie (crkve Novi život) u Montrealu, Kanada, čest je govornik na konferencijama za crkveno vodstvo Expect koje održava World Challenge širom svijeta. Pod njegovim vodstvom crkva Novi život narasla je sa šačice ljudi na više od 3500 ljudi u dijelu Kanade sa svega nekoliko uspješnih protestantskih crkava.