IZBAVLJEN I SAČUVAN

"Gospodin će me izbaviti od svakog opakog pothvata i sačuvat će me za svoje, nebesko, kraljevstvo. Njemu slava u vijeke vjekova" (2 Tim 4,18).

Riječ sačuvati ovdje znači "voditi, štititi, čuvati, podupirati, ograditi". Bog kaže: "Ja ću te voditi, štititi, čuvati, podupirati, ograditi da te đavao ne može dotaći. Ja sâm prenijet ću te u moje nebesko kraljevstvo."

Vidite li kakav je đavao lažac? On govori da će vas dohvatiti, ali sve vrijeme Bog je obećao sačuvati vas!

Ne tako davno imao sam nevjerojatno iskustvo. Rano sam se digao na molitvu i sjedio sam u dnevnoj sobi s Biblijom. Iznenada ni je sotona počeo upadati u misli. Vikao mi je opake, prijeteće stvari: "Bit ćeš uništen! Čitav si život služio Bogu ni za što i sad ću te u tvojim posljednjim godinama dohvatiti i oboriti."

Pred sobom sam vidio sve evanđeliste koje je sotona u prošlim godinama oborio. Đavao je vikao: "Sve sam ih dohvatio, a i oni su ljubili Isusa kao i ti. Zašto misliš da si ti tako poseban? Nisi dobar, nisi ništa drugo nego lažac i prevarant i ja ću tebe i tvoju službu zatvoriti zauvijek!"

Bio je to najužasniji napad koji sam doživio u svom životu. Bio sam svladan; napad mi je doslovce oduzeo dah! Ali je onda Duh Gospodnji sišao na mene te sam se digao u svetoj ljutnji, svezao sotonu i izbacio ga iz moje nazočnosti.

"Đavle, ti si lažac i otac svih laži!" Ukorio sam ga Riječju Božjom – i Riječ Božja me izbavila od svakoga straha!

Ljubljeni, Bog želi isto učiniti i za vas. Hoćete li mu dopustiti? Poslušajte ponovno Riječ Božju za vas: "On čuva duše pobožnika svojih, izbavlja ih iz ruku opakih" (Ps 97,10). Gospodin će vas voditi, štititi, čuvati, ograditi – do dana Isusova povratka! - See more at: http://sermons.worldchallenge.org/en/node/23334#sthash.ulbrbP0w.dpuf