USREDOTOČENA VJERA

Isus se molio Ocu: "Sve moje pripada tebi; sve tvoje pripada meni. Ja se u njima proslavih" (Iv 17,10). "… da u njima trajno bude ljubav kojom si me ljubio, i ja u njima" (Iv 17,26).

Isus sasvim jasno kaže: Kad smo jedno s njim, uživamo u potpuno istoj Očevoj ljubavi u kojoj i on uživa. Bog uživa u nama koliko i u svome vlastitom Sinu.

Biblija nam isto tako govori da je Bog naš Otac, upravo kao i Kristov. Isus svjedoči: "Uzlazim svome Ocu i vašemu Ocu, svome Bogu i vašemu Bogu" (Iv 20,17).

Dakle, kako jako se trudite ugoditi Bogu? Prolazite li kroz razdoblja kad osjećate da uživa u vama? Imate li i "niska" razdoblja kad osjećate da mu ne ugađate?

Ljubljeni, činjenice trebate staviti ispred svojih osjećaja. A činjenica je da Božje uživanje u vama nema ništa s vašim borbama, snagom, dobrim namjerama ili djelima. Ne, sve to je u vezi s vašom vjerom.

Vjerujem kako Bog želi da imamo ono što ja nazivam "usredotočenu vjeru" koja kaže: "Sva tvoja vjera mora biti usredotočena na taj princip da ako želiš stajati svet pred Bogom, moraš doći k njemu u Kristu."

Pisac Poslanice Hebrejima upozorava protiv "… pokvarenog, nevjernog srca, tako da otpadne od Boga živoga" (Heb 3,12). To je stvar vjere! Kad se odmaknemo od temeljne nauke da nas Bog prihvaća kroz Krista, vraćamo se natrag na zakon, tijelo i duhovno ropstvo.

"U počinak, naime, ulazimo mi, vjernici … Jer tko je ušao u počinak njegov, i sam je počinio od djela svojih, kao i Bog od svojih" (Heb 4,3.10). Pismo je jasno – dokaz vjere je počinak.

Jedini način da se vaša duša koja se napreže, znoji i uznemirava dovede u mir jest da se uvjerite: "Ja sam u Kristu i prihvaćen sam od Boga. On uživa u meni, bez obzira jesam li dolje ili gore. Bez obzira kako se osjećam, znam svoj položaj u Kristu – da sam s njim na nebesima!"