STOJEĆI PRED SVETIM BOGOM

"S čime ću doći pred Jahvu, hoću li pasti ničice pred Bogom Svevišnjim? Hoću li doći preda nj sa žrtvom paljenicom, s teocima od jedne godine. Hoće li mu biti mile tisuće ovnova, tisuće tisuća potoka ulja? Treba li prinijeti sina prvorođenog zbog svoga zločina, plod svoje utrobe zbog grijeha koji sam počinio?" (Mih 6,6-7).

U ovom odlomku Izraelci su postavili dobro pitanje: "Kako se ijedno ljudsko biće može primaći svetom Bogu? Kako mu uopće možemo ugoditi i biti prihvaćeni od njega? Kakvu žrtvu želi od nas? Našu krv, naše tijelo, našu djecu?"

Božji odgovor pojavljuje se kroz čitavo Pismo: "Ne želim vaše žrtve, dobra djela, obećanja, moralna djela. U mojim očima ništa od tih tjelesnih stvari nije prihvatljivo. Ništa mi ne može ugoditi niti me razveselite osim moga Sina i svih koji su okupljeni u njemu."

Sjetite se najmoralnije, najispravnije osobne koju poznajete. Čak ni ona nije prihvaćena u nazočnosti Božjoj izvan Krista. Sva dobra djela, lijepa narav i darežljivost te osobe samo su prljave krpe u očima Božjim.

Kako onda možemo biti prihvaćeni od Boga? Pavao piše: "On nas prihvati u Ljubljenome" (Ef 1,6). Naša dobra djela dolaze kao rezultati ostajanja u Njemu.

Ako ste potpuno predali svoje srce Isusu, vjerojatno ste glasno izrekli ista pitanja kao i Izrael: "O, Bože, kako ti mogu ugoditi? Kako ti mogu postati mio? Davao sam obećanja i nastojao činiti svoje najbolje, ali svaki put kad mi se činilo da sam napredovao, vratio sam se dva koraka unatrag. Trebam li više čitati Bibliju? Trebam li više vremena provoditi u molitvi? Trebam li više svjedočiti? Gospodine, što želiš od mene?"

Bog nam odgovara kao i Izraelu: "Ne želim nijednu vašu žrtvu ni dobra djela. Ja prepoznajem samo djelo moga Sina koji mi je mio i ugodan. Odabrao sam vas prije postanka svijeta da budete oženjeni za moga Sina. Udvarao sam vam, uvjeravao vas i po svome Duhu doveo k njemu. Ne mogu mrziti vlastito tijelo!"