OTVORI USNE MOJE by Gary Wilkerson

David piše: "Učit ću bezakonite tvojim stazama, i grešnici tebi će se obraćati … Otvori, Gospodine, usne moje, i usta će moja naviještati hvalu tvoju" (Ps 51,15.17).

Kad Bog u nama zapali vatru, to nije samo za našu korist. To je da nas zapali gorljivošću za izgubljene oko nas i širom svijeta. Ako dopustimo da taj plamen u nama gori, on će nas natjerati da nosimo Dobru vijest izvan zidova naše crkve. Tada shvatimo: "Ova vatra u meni neće se ugasiti. Teško meni ako je zadržim u sebi!"

Jednostavno ne možemo zadržati svoju gorljivost kad nas osobno očisti Bog i ispuni neprekidnom glađu za njegovim životom u nama. To u nama čini da želimo vikati njegove hvale svijetu. Neki od najboljih nedjeljnih štovatelja koje poznajem jesu oni koji vape: "Hvala ti, Isuse, što danas moj suradnik sjedi ovdje do mene i doživljava tvoju predivnu ljubav."

Ako nemamo tu vrstu vatre, nevažno je kako su snažna naša crkvena bogoslužja. Nebeski plamenovi mogu biti na našim glavama i svi možemo pasti ničice od strahopoštovanja, ali same te stvari ne pokazuju silu Pentekosta. Sve dok se probuđenje zadržava u crkvi, ono vjerojatno nije probuđenje. Ako gori prava vatra, ona će nas pokrenuti da zapalimo vatru u našem gradu. Naša molitva mora biti: "Bože, ako me dotakneš iskrom, onda učini da govorim grešnicima. Pomaži me da ih učim o tvojoj ljubavi. Pošalji me Isusovom neodoljivom ljubavlju na putove i među ograde."

Ako vatra Božjega Svetog Duha gori u vašem životu, možete znati da vaš život više nije iskra nego baklja.