POVRATAK U EGIPAT
Izaija govori o Kristovom iscjeljenju mucava jezika (vidi Iz 33,19). Hebrejska riječ za "mucavo" u ovom odlomku znači "nepotpun, krnji govor". To je glas nesigurnosti i oklijevanja, glas koji izgovara riječ bez sile ili ikakva odjeka istine.
Poslušajte prorokove ozbiljne riječi na tu temu: "Pokvarenjak govori ludosti, i srce mu bezakonje snuje, da počini zlodjela" (Iz 32,6). Hebrejska riječ za ludost ovdje znači "glupavost; pokvaren zločin". Ona dolazi od riječi nabal, što znači "glupan, luđak".
Izaija nam govori: "Jedino pokvaren, lud čovjek nastoji iznositi riječ Božju dok je u grijehu. Riječi koje izlaze iz njega su kao krajnja glupost!" Takav čovjek "o Jahvi oholo govori … gladnoga ostavi prazna želuca … žednome napitak uskrati" (Iz 32,6). Njegova vlastita pogreška završava tako da zavodi druge.
Uvjeren sam da jedan određen grijeh, više nego bilo koji drugi, uzrokuje takvo očito iskrivljavanje istine. To je grijeh nevjere koja buja u mnogim službama danas.
Bog grijeh nevjere naziva "povratkom u Egipat". "Teško onima što slaze u Egipat po pomoć … ne gledajuć s uzdanjem u Sveca Izraelova, i od Jahve savjeta ne tražeć" (Iz 31,1). "Teško sinovima odmetničkim … Oni provode osnove koje nisu moje … Zaputiše se u Egipat" (Iz 30,1-2).
Izaija se zaprepastio kad je vidio mnoge Izraelove vođe kako se bacaju na svoje konje i galopiraju u Egipat, nastojeći dobiti savjet u vezi s nacionalnom politikom i sigurnošću. To su bili isti ljudi koji su rekli proroku da nemaju vremena tražiti Gospodina niti se savjetovati s njim. Ali Bog njihova djela nije uzeo olako. Nazvao je sve to buntom i najavio jao svima njima!
Ni danas se ništa nije promijenilo. Mnoštvo kršćana križari zemljom, pohađajući seminare i konvencije, s mentalitetom "povratka u Egipat". Oni se umrežuju, smišljaju strategiju, posuđuju svjetovne metode, dobivaju tijelom nadahnute savjete. Ukratko, traže bilo što novo što bi ih moglo uzbuditi.
Ali sluga koji je molitelj i koji se potpuno pouzdaje u Boga zna da nema vremena za egipatske ideje. Jedino mjesto kamo on trči je njegova tajna klijet – gdje dobiva savjet na svojim koljenima!
Poslušajte prorokove ozbiljne riječi na tu temu: "Pokvarenjak govori ludosti, i srce mu bezakonje snuje, da počini zlodjela" (Iz 32,6). Hebrejska riječ za ludost ovdje znači "glupavost; pokvaren zločin". Ona dolazi od riječi nabal, što znači "glupan, luđak".
Izaija nam govori: "Jedino pokvaren, lud čovjek nastoji iznositi riječ Božju dok je u grijehu. Riječi koje izlaze iz njega su kao krajnja glupost!" Takav čovjek "o Jahvi oholo govori … gladnoga ostavi prazna želuca … žednome napitak uskrati" (Iz 32,6). Njegova vlastita pogreška završava tako da zavodi druge.
Uvjeren sam da jedan određen grijeh, više nego bilo koji drugi, uzrokuje takvo očito iskrivljavanje istine. To je grijeh nevjere koja buja u mnogim službama danas.
Bog grijeh nevjere naziva "povratkom u Egipat". "Teško onima što slaze u Egipat po pomoć … ne gledajuć s uzdanjem u Sveca Izraelova, i od Jahve savjeta ne tražeć" (Iz 31,1). "Teško sinovima odmetničkim … Oni provode osnove koje nisu moje … Zaputiše se u Egipat" (Iz 30,1-2).
Izaija se zaprepastio kad je vidio mnoge Izraelove vođe kako se bacaju na svoje konje i galopiraju u Egipat, nastojeći dobiti savjet u vezi s nacionalnom politikom i sigurnošću. To su bili isti ljudi koji su rekli proroku da nemaju vremena tražiti Gospodina niti se savjetovati s njim. Ali Bog njihova djela nije uzeo olako. Nazvao je sve to buntom i najavio jao svima njima!
Ni danas se ništa nije promijenilo. Mnoštvo kršćana križari zemljom, pohađajući seminare i konvencije, s mentalitetom "povratka u Egipat". Oni se umrežuju, smišljaju strategiju, posuđuju svjetovne metode, dobivaju tijelom nadahnute savjete. Ukratko, traže bilo što novo što bi ih moglo uzbuditi.
Ali sluga koji je molitelj i koji se potpuno pouzdaje u Boga zna da nema vremena za egipatske ideje. Jedino mjesto kamo on trči je njegova tajna klijet – gdje dobiva savjet na svojim koljenima!