KAD DOĐE LOŠ DAN

Moji loši dani najčešće dolaze kad sam nasamo s Gospodinom, istražujući njegovu Riječ. Dok naslućujem čitav ocean istine pred sobom, svladan mogu biti osjećajima neznanja, znajući da je najvjerojatnije nikada neću moći dokučiti, zbog njezine obimnosti.

Postajem čak frustriraniji kad čitam velika djela propovjednika koji su živjeli prije tristo godina. Na kraju vapim: "O, Gospodine, u usporedbi s ovim duhovnim velikanima ja sam u svom razumijevanju poput malog djeteta. Oni su živjeli u navodno neprosvijećenom dobu, a ipak, kao mladi ljudi, pisali su o stvarima koje ja trebam tek shvatiti u svojoj starosti. Zašto mi je to tako teško shvatiti?"

Jedini odgovor koji primam jest onaj koji čujem u Pavlovim riječi: "To ne dolazi od djela, da se tko ne bi hvalisao" (Ef 2,9). Sva sila je u Bogu, uključujući sila za shvaćanje istine i održavanje pobožnog života. Ovo veliko blago nalazi se u zemljanim posudama tako da sva slava može pripasti njemu.

Ako vaš loš dan uključuje demonski napad na vašu vjeru, možda ćete biti u kušnji pomisliti kako ste neduhovni već zbog toga što kroz to prolazite. Međutim, ništa ne može biti dalje od te istine.

Sav u suzama nazvao me jedan pobožan mladić i rekao: "Upravo imam najgori dan u životu i ne znam što da radim! Danas me spopao neki čudan osjećaj i ne mogu ga se otresti. Brate Dave, ne znam je li Bog uopće postoji!"

Ovaj mladić nije imao pojma odakle dolaze njegovi osjećaji sumnje i bio je šokiran i povrijeđen od strašnih misli koje su mu ušle u um. Priznao je: "Ne mogu osjetiti Božju nazočnost. A sad ne mogu i ne sumnjati je li on uopće postoji. Što da radim? Ne želim gajiti ove strašne misli!"

Rekao sam mu: "Ne boj se i ne budi obeshrabren. Vjeruj mi, to je stari đavolji trik koji voli izvoditi na mladim vjernicima koji su dragocjeni Bogu. On želi udariti na tvoju vjeru i zbuniti te."

Tom mladiću mogao sam reći istu stvar koju sam rekao i svom sinu Garyju kad je prolazio kroz loše razdoblje: "Izdrži ovo razdoblje. Tvoj nebeski Otac točno zna kroz što prolaziš i provest će te kroz to. Upamti, Bog je obećao da te nikada neće napustiti. Nastavi ga tražiti – po vjeri jedino!"