IZBAVLJENJE IZ SODOME

Većina od nas misli da je Sodomi slika suvremenoga pokvarenog grada kao što su San Francisco, New York ili New Orleans. Ali istina je to da trebamo samo pogledati u svoje vlastito srce da nađemo Sodomu. Svi smo mi rođeni sa sodomskom naravi – srcem koje je nevjerojatno grešno, puno svakoga zla. "Bezakonje smišljeno činite, po zemlji vam ruke dijele nepravde" (Ps 58,2).

Vjerujem da sljedeći odlomak otkriva kako nas Bog izbavlja iz Sodome:

"Njegova božanska snaga obdarila nas je svime što je potrebno za život i pobožnost, pravom spoznajom onoga koji nas je pozvao vlastitom slavom i moći. Tim nas je obdario skupocjenim i najvećim obećanim dobrima, da po njima, umaknuvši pokvarenosti koja je zbog opake požude u svijetu, postanete dionici božanske naravi" (2 Pt 1,3-4).

Bog dolazi k nama u našem zavedenom, vezanom stanju sa snažnim obećanjima potpunog izbavljenja. On kaže: "Obvezujem se da ću vas izbaviti i sačuvati od grijeha. Dat ću vam srce da mi budete poslušni, dakle, sad dopustite da vas moja obećanja dohvate."

Kakva divna, oslobađajuća istina. Iz našega smo grijeha izvedeni kad uhvatimo Božja obećanja. Razmislite o tome na trenutak! Petar kaže da su vjernici kojima govori u ovoj poslanici "umakli pokvarenosti koja je zbog opake požude u svijetu" (2 Pt 1,4). Kako su ti kršćani umakli grijehu? Dobili su božansku snagu – život i pobožnost – po svojoj vjeri u obećanja Božja.

Ljubljeni, vaš Otac želi da upoznate puninu radosti u Kristu. Ta će radost izbiti tek kad budete oslobođeni od sile grijeha. Dakle, dopustite Duhu Svetom da uđe u utrobu vaših požuda i ukloni sve što nije slično Kristu. Molite Gospodina upravo sada:

"O Oče, slažem se s tobom u vezi s mojim grijehom. Smrad mog kompromisa dopire u nebo i znam da on smjesta mora nestati. Gospodine, primam tvoj dragi božanski ultimatum i sve stavljam pred tebe. Zapali sve pokvareno u meni i neka tvoja obećanja dohvate moje srce. Odvedi me na goru tvoje svetosti."