LJUBAV ZAPOČINJE KOD KUĆE

Isusova zapovijed u Ivanu 15,6 u vezi je s mojim ponašanjem prema supruzi i djeci. Za neoženjene i neudane to uključuje kako se ponašaju prema onima s kojima žive, prema drugim kršćanima i ljudima koji su im najbliže.

 

To se ne može zaobići. Ako želim postati čovjek i propovjednik kao što me Bog pozvao da budem, onda moja žena mora biti u stanju iskreno reći pred nebom, paklom i čitavim svijetom: "Moj muž me ljubi ljubavlju Kristovom. Čini pogreške, ali sve je strpljiviji sa mnom i ima sve više razumijevanja za mene. Postaje blaži i brižniji. I moli sa mnom. Nije varalica. On jest ono što propovijeda."

 

Ali ako to nije svjedočanstvo moje žene – ako ima tajnu bol u svom srcu i misli: "Moj muž nije čovjek Božji kakvim se predstavlja" – onda je sve u mom životu uzalud. Sva moja djela – propovijedanje, postignuća, djela milosrđa, mnoga putovanja – ne znače ništa. Usahnula sam, beskorisna grana koja ne donosi rod sličnosti s Kristom. Isus će učiniti da drugi u meni vide smrt i za njegovo ću kraljevstvo biti od male vrijednosti.

 

Jedan sredovječan pastor i njegova žena došli su k meni slomljena srca plačući. Propovjednik mi je u suzama rekao: "Brate Dave, sagriješio sam protiv Boga i moje žene. Počinio sam preljub." Tresao se od svete žalosti dok mi je priznavao grijeh. A onda se k meni okrenula njegova žena i nježno rekla: "Oprostila sam mu. Njegovo je pokajanje za mene stvarno i uvjerena sam da će nas Gospodin obnoviti."

 

Imao sam privilegij svjedočiti početku divnog ozdravljenja. Mi nikada ne možemo ispraviti svoje prošle neuspjehe. Ali kad je prisutno pravo pokajanje, Bog obećava da će obnoviti sve što je gusjenica uništila.

 

Htio bi da se svaki bračni par u čijem je braku Krist središte digne i kaže istinu da nije lako. Brak je trud iz dana u dan na isti način kao i život kršćanina. Poput puta križa, to znači svakodnevno predavati svoja prava. Dakako, sotona zna da vam je srce prionulo da u svom domu postajete sve sličniji Kristu te će vam neprestano donositi kušnje.

 

Ne postoji škola tako teška i temeljita kao što je škola braka. I nikada ne diplomirate. Bog nam daje jasno na znanje da je naš život s ljubljenom osobom vrhunac svih naših testiranja. Ako tu pogriješimo, pogriješit ćemo i u svemu ostalom u životu.