BITI MUDRA DJEVICA

"Tada će biti s kraljevstvom nebeskim kao sa deset djevica koje uzeše svoje svjetiljke te iziđoše u susret zaručniku. Pet ih bijaše ludih, a pet mudrih" (Mt 25,1-2).

 

Ako ste iskreni, složit ćete se s njegovom Riječi: "Da, ova usporedba opisuje mene. Ulijenio sam se. Ne želim postati luda djevica i odlutati. Želim biti spreman kako se dan Gospodnji približava."

 

Ako želite biti mudra djevica, dva su koraka koja morate poduzeti. Jednostavna su, ali ne smiju se previdjeti.

 

1.     Učinite Krista središtem svoga misaonog života. Neka Gospodin bude u svim vašim mislima. Kad se ujutro probudite, šapćite njegovo ime. Kad navečer odlazite u krevet, prizivajte ga u mislima i na koljenima.

 

"Sve što je čestito, što je dično, što je pravedno, što je nevino, što je ljubazno, što je na dobru glasu, i sve što je kreposno i hvale vrijedno, to neka bude sadržaj vaših misli" (Fil 4,8). Neka ovaj redak bude temelj jednostavne molitve tijekom dana: "Isuse, ti si istinit, iskren, pravedan, čist i ljubazan. Ti si moja dobra vijest."

 

Pavao piše: "Gospodin poznaje misli mudraca" (1 Kor 3,20). Bog bilježi sve vaše misli. On zna kad god razmišljate o njemu. Dakle, dajte mu svoje misli hvale.

 

2.     Tijekom čitava dana molite: "Gospodine, budi milostiv meni grešniku."

 

Ova jednostavna molitva ulje je za vašu svjetiljku. Moleći to svakodnevno, počinjete se pripremati za susret s Gospodinom. Bogu govorite: "Oče, nisam dostojan zvati se tvojim imenom. Potrebna mi je tvoja milost. Shvaćam da nisam ono što bih trebao biti. Mislio sam da sam prilično dobar, međutim, kakvu god jadnu dobrotu možda imam, ona mi ne donosi ništa. Sve su to prljave krpe u tvojim očima. Znam da se svojim dobrim djelima ne mogu spasiti. Potrebno mi je tvoje milosrđe. Ponizujem se pred tobom. Gospodine, budi milostiv meni grešniku."