BOG VAS NIJE MIMOIŠAO

Jedno od najvećih bremena koje kao pastir Gospodnji imam jest: "O, Bože, kako mogu donijeti nadu i utjehu vjernicima koji podnose veliku bol i trpljenje? Daj mi poruku koja će uništiti njihovu sumnju i strah. Daj mi istinu koja će osušiti njihove suze žalosti i staviti pjesmu na usne beznađa."

 

Poruka koju čujem od Duha Svetoga za narod Božji vrlo je jednostavna: "Idi k mojoj Riječi i stoj na mojim obećanjima. Odbaci svoje dvojbene osjećaje." Sva nada rođena je iz Božjih obećanja.

 

Nedavno sam primio pismo koje sadrži divnu živu ilustraciju toga. Pismo je od jedne majke koja piše: "Moja kći ima šesnaest godina. Ima fizičku degeneraciju mišića, ligamenata i zglobova i u neiskazanim je bolovima dvadeset četiri sata na dan. 1997. godine, izgubila sam sina koji je počinio samoubojstvo zbog iste boli. Imao je dvadeset dvije godine kad si je nakon devet godina trpljenja oduzeo život. Nije više mogao podnositi bol.

 

Moja kći bila je balerina i planirala je pohađati školu Julliard u gradu New Yorku, ali njezini su se snovi srušili kad ju je pogodila ista bolest koja je mučila i njezina brata. Liječnik je rekao da je njezina bol 14 na ljestvici od 1 do 10. Količina lijekova koja bi bila učinkovita za njezinu bol uništila bi bubrege te ih ne može uzimati.

 

Ona ljubi Gospodina i radost je imati je u blizini. Divna je pjesnikinja čije su pjesme izašle u preko petnaest publikacija i uvrštena je u 'Tko je tko u međunarodnoj poeziji'."

 

Suočene sa svime time, s nemilosrdnim udarcima tijela i duše, ova majka i njezina kći stavile su svoju nadu u Riječ Božju za njih i Bog im je dao mir.

 

Pokušava li neprijatelj i vama reći da vas je Bog mimoišao? Jeste li bili u kušnji zaključiti da Gospodin nije s vama? Jeste li gotovo digli ruke od svoje vjere? Evo nade u Riječi Gospodnjoj za vas:

 

"Sigurno te neću ostaviti; nipošto te neću zapustiti" (Heb 13,5).

 

"Jahve je tvrđava tlačenom, tvrđava spasa u danima tjeskobe. Nek se uzdaju u te koji znaju ime tvoje, jer ne ostavljaš onih što ljube tebe, o Jahve" (Ps 9,10-11).