LICE BOŽE

"Za jedno molim Jahvu, samo to ja tražim ..." (Ps 27,4). Kralj David je znao da mora postojati više da bi upoznao Boga; osjećao je da postoji nešto od Gospodina što nije postigao te nije htio odahnuti dok to ne nađe. Ukratko, rekao je: "Postoji ljepota, slava, uzbuđenje u vezi s Gospodinom što u svome životu još nisam vidio. Želim znati kako je to imati neprestano zajedništvo s Bogom. Želim da moj život bude živa molitva. Jedino će me to održati kroz ostatak mojih dana."

 

Lice Božje njegova je slika, njegov odraz. U odgovoru na vapaj Davidova srca za prisnošću s njim, Bog je rekao: "Tražite lice moje" (Ps 27,8). A Davidov je odgovor bio: "Kad reče: 'Tražite lice moje!', moje ti srce kaza: 'Tvoje ću lice, Gospode, tražiti'" (Ps 27,8)

 

Odgovarajući tako, Gospodin je otkrio Davidu kako će smiriti svoju čežnju: odražavajući Boga u svom vlastitom životu. Poučio je Davida: "Uči od mene. Istražuj moju Riječ i moli za razumijevanje kroz Duha, tako da možeš biti poput mene. Želim da tvoj život odražava svijetu moju ljepotu."

 

To nije bio samo poziv na molitvu; David je već molio sedam puta na dan. Zapravo, Davidove su molitve ono što je stvorilo u njemu ovu strast da spozna Gospodina. Ne, ovaj poziv od Boga bio je glad da vodi života koji će potpuno pokazivati tko je Isus.

 

Vidite, na Golgoti Bog je preuzeo ljudsko lice. Isus je na zemlju došao kao čovjek. Bog u tijelu. To je učinio da bi mogao osjećati našu bol i biti kušan kao i mi te pokazivati Oca. Pismo naziva Isusa otiskom biti (što znači, točnom slikom) Boga. On je bit Boga Oca (vidi Heb 1,3), ista "gravura". Ukratko, on je "isti kao" Otac u svemu.

 

Do dana današnjega, Isus Krist je lice ili sama slika Boga na zemlji. Zbog njega imamo neprekidno zajedništvo s Ocem. Kroz križ imamo privilegij "gledati njegovo lice", dodirivati ga. Možemo živjeti kao i on svjedočeći: "Ne činim ništa drugo osim što vidim i čujem od Gospodina."

 

Kad danas Bog kaže: "Tražite moje lice", njegove riječi imaju dublji smisao nego ikada u povijesti. Sa svime što se događa u svijetu oko nas, kako bismo trebali reagirati? Kad je David bio okružen vojskom idolopoklonika, Bog je rekao: "Traži moje lice." A i mi to činimo s jednim ciljem: da bismo bili poput njega. Da bismo postali odraz njegove slike tako da bi ga oni koji istinski traže Krista, mogli vidjeti u nama.